آفتاب
هنوز نوبت به کشتی و وزنه‎برداری نرسیده؛

آغاز انتخابات سال ۹۸ فدراسیون‌ها با فدراسیونی غیرالمپیکی

آغاز انتخابات سال ۹۸ فدراسیون‌ها با فدراسیونی غیرالمپیکی

وزارت ورزش در حالی زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را مشخص کرد که هنوز در رابطه با انتخابات کشتی و وزنه‎برداری تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق اعلام معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا روز شنبه ۱۸ خرداد ماه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به مهین فرهادی زاد دبیر مجمع عمومی فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا با اعلام زمان برگزاری انتخابت این فدراسیون از وی خواست تا ضمن هماهنگی با امور مجامع اقدام لازم را برای برگزاری این مجمع به نحو شایسته معمول دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا اولین فدراسیونی است که انتخابات آن در سال جاری برگزار می‌شود.

وزارت ورزش در حالی نسبت به تعیین زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون اقدام کرده که زمان انتخابات فدراسیون‌هایی مانند کشتی و وزنه برداری هنوز مشخص نشده است. این دو فدراسیون جزو فدراسیون های المپیکی هستند که انتخابات شان هم از حساسیت بالایی برخوردار است. 

کد N2173351

وبگردی