آفتاب

تصویری که خبرساز شد؛ نکونام گزینه جانشینی لیکنز در تراکتور؟ (عکس)

تصویری که خبرساز شد؛ نکونام گزینه جانشینی لیکنز در تراکتور؟ (عکس)

انتشار تصویر نشست نکونام با نزدیکان محمدرضا زنوزی شایعات روزهای اخیر را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با پایان یافتن دور هجدهم لیگ برتر فعالیت تیم‌ها در نقل و انتقالات شروع شده و در این میان برخی از تیم‌ها علاوه بر جذب بازیکن باید به فکر انتخاب سرمربی فصل آینده خود باشند.

تراکتورسازی یکی از تیم‌هایی است که تکلیف سرمربی فصل آینده‌اش معلوم نیست و با توجه به عملکرد لیکنز گفته می‌شود باشگاه قصد دارد در کادرفنی تغییراتی ایجاد کند و همین موضوع باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد گزینه‌های جانشینی او شده است.

پیش از این علی دایی نزدیک به نیمکت تراکتورسازی عنوان شده بود ولی ظاهراً حضور او در تبریز منتفی است و حالا چند روزی می‌شود که صحبت از حضور نکونام در تبریز مطرح شده است.

در همین راستا شب  گذشته تصویری از نشست جواد نکونام با احمدعلیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس و رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی در تهران منتشر شد که این تصویر احتمال سرمربیگری کاپیتان سابق تیم ملی در تیم سرخپوش آذربایجان را قوت بخشیده است.

با این وجود شنیده می‌شود این تصاویر مربوط به مراسم افطاری است که این دو نفر هم جزو مدعوین آن بودند و ارتباطی با مذاکره برای نیمکت تراکتور ندارد.

در روزهای اخیر در فضای مجازی هواداران تراکتورسازی واکنش مثبتی به احتمال حضور نکونام روی نیمکت تیم خود نداشتند و از مسئولان باشگاه جذب یک مربی تراز اول خارجی یا حداقل مربی با تجربه و کارآمد ایرانی را خواستند و با نکونام مخالفت کردند.

از طرف دیگر نکونام جدی‌ترین گزینه دستیاری ویلموتس در تیم ملی بزرگسالان است و همین موضوع احتمال حضور روی نیمکت تراکتور را کمرنگ می‌کند.

با این وجود باید دید در نهایت تکلیف نکونام و تراکتورسازی برای فصل بعد چطور خواهد شد.

کد N2173016

وبگردی