آفتاب

احکام کارگزینی و افزایش حقوق سال 98 فرهنگیان صادر شد

احکام کارگزینی و افزایش حقوق سال 98 فرهنگیان صادر شد

تهران- ایرنا- معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای جزئیات صدور احکام کارگزینی و افزایش حقوق سال 98 فرهنگیان را تشریح کرد.

به گزارش روز دوشنبه معاونت رسانه و ارتباطات وزارت آموزش ‌و پرورش، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به انتشار برخی اخبار در مورد افزایش حقوق تمامی کارکنان مشمول ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که دوره کارآموزی خود را سپری کرده و از مهرماه 1397 حکم پیمانی آنان صادر شده است و همچنین دانشجو معلمانی که اکنون در دانشگاه های فرهنگیان و شهیدرجایی به تحصیل اشتغال دارند، توضیحاتی ارائه می شود.
این اطلاعیه آورده است: معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع در اجرای تصویب نامه 31 فروردین سال جاری هیات وزیران، فرآیند صدور احکام پرسنلی و اعمال ضریب افزایش حقوق سال جاری را براساس مفاد تصویب نامه یاد شده آغاز کرده و اکنون در مراحل پایانی این امر به سر می برد.
معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در این اطلاعیه تاکید کرده است: تمامی کارکنان مشمول ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که دوره کارآموزی خود را سپری کرده و از مهرماه 1397 حکم پیمانی آنان صادر شده است، همانند سایر کارکنان وزارت آموزش و پرورش قلمداد شده و احکام پرسنلی آنان با اعمال ضریب افزایش حقوق ذیربط به زودی صادر می شود.
این اطلاعیه افزود: دانشجو معلمانی که اکنون در دانشگاه های فرهنگیان و شهیدرجایی به تحصیل اشتغال دارند، حقوق آنان براساس ماده (6) قانون متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش تعیین می شود. با این وجود و در خصوص امکان تسری مفاد بند (ی) تبصره (12) قانون بودجه سال 1398 به افزایش حقوق آنها، مکاتبات و استعلام لازم از سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و موضوع مورد پیگیری وزیر آموزش و پرورش قرار دارد.
در این اطلاعیه خطاب به فرهنگیان آمده است که ضمن توجه به قوانین و مقررات ذیربط، این اطمینان را داشته باشند که همکاران آنان در معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع برای احقاق حقوق همکاران مطابق قوانین و مقررات ذیربط نهایت تلاش را دارند.
دانام**1883**1584
کد N2172994

وبگردی