آفتاب

فروش صفر تا صد محصولات ساختمانی

فروش صفر تا صد محصولات ساختمانی

گاهی برای خرید متریال ساختمانی مورد نظر لازم است تا چندین نقطه مختلف از یک شهر یا حتی چندین شهر را جستجو کرده تا شاید بتوان متریال ساختمانی مورد نظر را یافت که متاسفانه تضمینی نیز برای قیمت، کیفیت و تحویل فوری آن وجود ندارد.

یک دو سه سازه با هدف ایجاد دسترسی آسان کاربران به محصولات ساختمانی و ایجاد بستر مناسب برای مقایسه کیفیت و قیمت آنها، در راستای ایجاد پلی میان تامین کنندگان و مصرف کنندگان محصولات ساختمانی فعالیت می کند. این سایت بزرگترین مرکز تخصصی مشاوره و فروش محصولات ساختمانی کشور با ارائه کامل ترین مجموعه از برترین برند های صنعت ساختمان در زیر یک سقف آماده ارائه کلیه خدمات مشاوره مهندسی، بازدید از پروژه، خدمات نصب و اجرا می باشد.

همچنین یک دو سه سازه با ارائه تنوع بالا از هر رده محصولات ساختمانی و فراهم کردن اطلاعات دقیق محصولات به همراه تیم پشتیبانی مجرب، شما را یاری می کند تا در کمترین زمان ممکن، با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت کالای مورد نظر خود را در تمام کشور در مدت زمان 24 ساعت دریافت نمائید. تنها با یک کلیک می توانید خرید های مربوط به کلیه پروژه های ساختمانی، صنعتی، محوطه سازی، نمای ساختمان، معماری و دکوراسیون داخلی را با دید باز و با مقایسه از بین طیف وسیعی از محصولات با بهترین قیمت و کیفیت از سایت یک دو سه سازه تهیه نمایید.

سامانه مرکز تماس یک دو سه سازه


مرکز تماس یک دو سه سازه به عنوان واحد پشتیبانی این مرکز تخصصی ساختمانی، به ‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی تمامی سوالات متقاضیان و کارفرمایان عزیز می‎باشد. این مرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و با استفاده از راهکارهای نوین و با ساختاری خدمت محور، ارتباطی دو سویه را با کارفرمایان محترم برقرار کرده است. این مرکز شما را در سفارش گذاری گذاری آنلاین یا شرکتی و پیگیری صفر تا صد محصولات ساختمانی یاری ‌می‌رساند.

ارسال محصولات ساختمانی به سراسر کشور


با توجه به گستره متنوع محصولات ساختمانی، یک دو سه سازه همواره سعی بر این داشته تا با بسته ‌بندی مطمئن و ارسال به بهینه ترین شیوه کالای ساختمانی سفارش داده شده را به بهترین نحو ممکن به خریداران تحویل نماید. قبل از ارسال کالا، تیم خدمات مشتریان یک دو سه سازه، جهت هماهنگی هر چه بیشتر با کارفرمایان در ارتباط بوده و تا تحویل کالا در کنار آنها خواهد بود. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری با شماره های  28425424 و  28428787 تماس حاصل نمائید.
کد N2172747

وبگردی