آفتاب

استخدام افسر ارتباطات دیجیتال در دربار انگلیس

استخدام افسر ارتباطات دیجیتال در دربار انگلیس

تهران- ایرنا- خاندان سلطنتی بریتانیا آگهی استخدامی منتشر کرد که در آن برای موقعیت شغلی موسوم به افسر ارتباطات دیجیتال اعلام نیاز شده است؛ شغلی که ایجاد آن ظاهرا در ادامه تلاش برای گسترش فعالیت دربار انگلیس در فضای مجازی است.

ملکه الیزابت اولین پست اینستاگرامی خود را چند ماه پیش در فضای مجازی منتشر کرد و حالا به نظر می‌رسد که دربار بریتانیا می‌خواهد تا فعالیت خود را در فضای مجازی گسترش دهد. فعالیتی که تا پیش ‌از این با محافظه‌ کاری و سخت‌گیری بسیاری به همراه بود.
تا جایی که می‌دانیم از میان انبوه صفحات منتسب به خاندان سلطنتی بریتانیا، عموم اعضای این خانواده در هیچ شبکه اجتماعی رسما حضور ندارند. در این میان تنها استثنا یوژنی دختر کوچک‌ تر شاهزاده اندرو است که فعالیت‌های هنری خودش را دارد و تنها عضو ارشد خانواده است که صفحه‌ای اختصاصی در اینستاگرام دارد.
به‌ جز این حساب، سه حساب کاربری دیگر منتسب به خاندان سلطنتی نیز وجود دارد که همگی حساب‌های مشترک هستند. از حساب کاربری مشترک خانواده سلطنتی گرفته که ظاهرا گاهی خود ملکه از آن استفاده می‌کند تا حساب‌های خانوادگی شاهزاده چارلز و فرزند بزرگش ویلیام که هر کدام با نام کاخ محل اقامت آن‌ها ایجاد شده‌اند.
شغل جدیدی که توسط دربار بریتانیا ایجاد شده ظاهرا دنباله سیاستی است که چند ماه پیش با انتشار اولین دستورالعمل رفتاری برای کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. دستورالعملی که از کاربران می‌خواست تا اصولی را در مواجهه با پست‌های منتشره در شبکه‌های مجازی منتسب به خانواده سلطنتی رعایت کنند. اما حالا استخدام یک برنامه‌ ریز و کارشناس شبکه اجتماعی با تجربه را می‌توان به گام بعدی در جهت تلاشی دیرهنگام برای حضور در فضای مجازی تعبیر کرد.
علمی**9224**
کد N2172615

وبگردی