آفتاب

رئیس‌جمهور در مقابل فعالیت دلالان برنج و کاغذ بایستد

رئیس‌جمهور در مقابل فعالیت دلالان برنج و کاغذ بایستد

عضو هیات رئیسه مجلس از رئیس جمهور درخواست کرد جلوگیری از فعالیت دلالان برنج و کاغذ و دیگر محصولات باغی و زراعی بایستد تا پولی که باعث فروش محصولات به دست می آید به جیب کشاورزان برود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی اصغر یوسف‌نژاد در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی؛ انتظار است در ارتباط با مطالبات بحق فرهنگیان، بازنشستگان و معلمان خارجی از کشور توسط وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه اقدام شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جذب ۷ هزار نفر از کادر قوه قضائیه که سال‌های سال آزمون داده و بلاتکلیف هستند، ضروری است، لذا برای تعیین تکلیف آنها منتظر اقدام دولت هستیم.

وی همچنین با تذکر به رئیس‌جمهور در مورد وضعیت کارگزاران مخابرات افزود: متاسفانه این افراد بلاتکلیف هستند، لذا باید هر چه سریع تر در زمینه حق مسلم آنها که جذب و استخدام است، اقدام شود.

یوسف‌نژاد با انتقاد از عدم گازرسانی به منطقه دودانگه و چهاردانگه در شهرستان ساری گفت: انتظار است دولت و وزارت نفت اقدامات لازم را در این خصوص به عمل آورند.

این نماینده مجلس همچنین از وزیر اقتصاد و دولت خواست تا برای حفظ اشتغال در دو کارخانه چوب و کاغذ و نکاچوب اقدامات لازم را به عمل آورد، همچنین درخصوص وضعیت نابسامان جاده گهرباران در شهرستان میاندرود تذکر داد و گفت: متاسفانه هر هفته در این جاده شاهد کشته شدن عزیزانمان هستیم، ضمن آنکه تعریض جاده ساری به لاری نیز به کشتارگاه مردم تبدیل شده است، لذا انتظار اقدام سریع در جهت رفع مشکلات این جاده ها را داریم.

عضو هیات رئیسه مجلس اضافه کرد: از رئیس‌جمهور جلوگیری از فعالیت دلالان برنج و کاغذ و دیگر محصولات باغی و زراعی را درخواست دارم تا پولی که باعث فروش محصولات به دست می آید به جیب کشاورزان برود.

وی همچنین درخصوص جبران هر چه سریعتر خسارت ناشی از سیل به مردم استان مازندران تذکر داد و گفت: از دولت انتظار داریم با مردم گفت وگو کند، مسائل مهم را با آنها در میان گذاشته و مردم را محرم بدانند.

کد N2172569

وبگردی