آفتاب

شهرداری بوشهر نمی تواند از تیم شاهین در لیگ برتر حمایت کند

شهرداری بوشهر نمی تواند از تیم شاهین در لیگ برتر حمایت کند

بوشهر- ایرنا- سخنگوی هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به صراحت قانون، این باشگاه قادر به تیم داری در لیگ برتر فوتبال کشور با استفاده از منابع مالی شهرداری نیست.

به گزارش ایرنا، پرویز عبدی پور روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: در پی موفقیت تیم شاهین شهرداری بوشهر و لزوم برنامه ریزی ها در این چند مدت نشست هایی برای بررسی وضعیت حضور تیم با حضور شهردار، اعضای هیات مدیره، اعضای شورای شهر و کارشناسان مربوطه برگزار شد و پیگیری هایی نیز در این زمینه صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در این نشست ها که با حضور کارشناسان حقوقی و مالی برگزار شد، برای رعایت الزام های قانونی و مقررات جاری کشور در زمینه نحوه تیم داری امکان حمایت شهرداری از تیم شاهین وجود ندارد.
عبدی پور گفت: در این زمینه همت مسئولان استانی اعم از امام جمعه، استاندار و نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی می طلبد تا راهکارهای لازم برای شاهین بوشهر اندیشیده و زمینه حضور این تیم پرطرفدار در لیگ برتر فراهم شود.
نماینده مردم شهرستان های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در این ارتباط یکی از راهکارهای موجود دریافت مجوز یکساله از وزیر کشور است که سعی می شود در نخستین فرصت با وی دیدار کنم.
حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: در این زمینه انتظار می رود با پیدا کردن حامی بخش خصوصی زمینه حضور قدرتمند شاهین بوشهر در لیگ برتر فوتبال کشور فراهم شود.
6043/7212
کد N2172305

وبگردی