آفتاب

NBA تحت تاثیر تصمیم جدید خانواده کری

NBA تحت تاثیر تصمیم جدید خانواده کری

تهران- ایرنا- خانواده کری که این روزها شاهد تقابل فرزندان خود در فینال کنفرانس غرب لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا هستند با تصمیمی جدید هواداران این دو تیم را غافلگیر کردند.

استفان و ست کری دو برادری که برای نخستین بار در تاریخ NBA به فینال کنفرانس غرب رسیده اند بامداد امروز برای سومین بار به میدان رفتند که در پایان گلدن استیت با استفان کری توانست برای سومین بار پورتلند و ست کری را شکست دهد و در یک قدمی قهرمانی این کنفرانس و صعود به فینال فصل قرار بگیرد.
در این مسابقه پدر و مادر برادران کری بازهم در سالن بودند و اینبار به نحوی جدید فرزندان خود را تشویق کردند. در دیدارهای قبلی آنها با لباس فرزندان خود وارد سالن می شدند اما در مسابقه امروز لباسی به تن داشتند که نماد هر دو باشگاه بر روی آن حک شده بود تا بتوانند هر دو فرزند خود را تشویق کنند.
در این مسابقه گلدن استیت 110 بر 99 پورلتند را برد که دایمون گرین با 20 امتیاز، 13 ریباند و 12 پاس منجربه گل بهترین بازیکن بود. استفان کری در کنارش 36 امتیاز و 6 ریباند داشت و درخشید. کوین دورانت نیز به دلیل مصدومیت هنوز وارد ترکیب گلدن استیت نشده است.
در طرف مقابل نیز سی جی مک کلوم با 23 امتیاز، 3 ریباند و 5 پاس منجربه گل بهترین بازیکن پورتلند شد.
اتفاق جالب توجه امروز در رسانه ها اعتراف یکی از ملی پوشان سابق بسکتبال آمریکا بوده که آزمایش مواد مخدر تیم ملی را با تقلب پشت سر گذاشته است. لامار اودوم که سابقه بازی در المپیک 2004 و جام جهانی 2010 را در کارنامه اش دارد به تازگی اعترافی کرده که جالب توجه است.
او گفته است: پیش از المپیک 2004 برای حضور در تیم ملی باید آزمایش مواد مخدر می دادیم و من در آن تابستان هر روز ماری جوانا مصرف می کردم. نمی خواستم تیم ملی را از دست بدهم و با یک ترفند آزمایش را فریب دادم و به تیم ملی رسیدم و در المپیک بازی کردم.
همچنین اتحادیه بسکتبال حرفه ای آمریکا نامزدهای بهترین های این فصل را معرفی کرد که پس از 11 سال نام لبرون جیمز در میان آنها دیده نمی شود.
نامزدهای بهترین‌های فصل NBA به شرح زیر هستند:
باارزش‌ترین بازیکن:
یانیس آنتتوکنمپو- میلواکی باکس
پائول جرج - اوکلاهما سیتی‌
جیمز هاردن - هیوستون راکتس
بازیکن دفاعی سال:
یانیس آنتتوکنمپو - میلواکی باکس
پائول جرج - اوکلاهماسیتی
رودی گوبرت - یوتا
پدیده سال:
تری یانگ - آتلانتا
لوکا دونچیچ - دالاس
دی‌آندره آیتون - فینیکس‌
بیشترین پیشرفت:
دی‌آرون فاکس - ساکرامنتو
دی‌آنجلو راسل - بروکلین
پاسکال سیکام - تورونتو
بهترین مربی:
مایک بودن هولزر - میلواکی‌
مایکل مالون - دنور
داک ریورس - لس آنجلس کلیپرز
ششمین بازیکن تیم:
مونترزل هارل - لس آنجلس کلیپرز
لو ویلیامز - لس آنجلس کلیپرز
دومانتاس سابونیس - ایندیانا
ورزشی**9219**2024
کد N2172043

وبگردی