آفتاب
تکواندو قهرمانی جهان؛

سروش احمدی به نیمه نهایی صعود کرد/همتی هم حذف شد

سروش احمدی به نیمه نهایی صعود کرد/همتی هم حذف شد

در ادامه مبارزات روز چهارم از رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان، تکواندوکار تیم بانوان ایران برابر حریفی از آذربایجان باخت و حذف شد و نماینده تیم مردان به نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سروش احمدی تکواندوکار وزن ۶۳- کیلوگرم کشورمان که کار خود را با برتری ۲۴ بر ۲ مقابل «کریستوفر سابیچ» از لبنان آغاز کرده بود، بعد از برتری مقابل «احمدمبارک» از عربستان با نتیجه ۲۳ بر ۲ و «ابراهیم زرمان» از اندونزی با نتیجه ۲۱ بر یک راهی مرحله یک چهارم نهایی شد و در این مرحله نیز با برتری ۲۲ بر ۱۴ مقابل «جواد آقایف» از آذربایجان راهی مرحله نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

در وزن ۶۷- کیلوگرم زنان کیمیا همتی بعد از پیروزی ۵ بر ۳ مقابل «آکوستا هررا» از کوبا، برابر «لورن ویلیامز» از کشور میزبان ۳۱ بر ۱۵ به پیروزی دست پیدا کرد. همتی در ادامه ۲۱ بر ۸ نتیجه را به «فریده عزیزووا» از آذربایجان باخت و حذف شد.

برای تیم ملی ایران تا کنون مهلا مؤمن زاده یک نشان نقره و آرمین هادی پور یک نشان برنز کسب کرده‌اند. پریسا جوادی، اکرم خدابنده، محمد حسن پلنگ افکن، ناهید کیانی، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری نیز از دور مسابقات حذف شده‌اند.

این دوره از مسابقات با حضور ۹۷۵ تکواندوکار از ۱۵۰ کشور به میزبانی انگلستان در منچستر جریان دارد.

کد N2171715

وبگردی