آفتاب

راهکارهای سلطانی فر برای کمک به توسعه واحدهای تولیدی تجهیزات ورزشی

راهکارهای سلطانی فر برای کمک به توسعه واحدهای تولیدی تجهیزات ورزشی

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: کمک به توسعه واحدهای تولیدی تجهیزات ورزشی و همچنین تکمیل اماکن ورزشی بخش خصوصی، 2 محور مهم فعالیت های مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش است که با این برنامه می توانیم سهم خوبی در تولید اشتغال کشور داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در دویست و چهارمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان پس از استماع گزارش نظریان سرپرست مرکز مشارکتها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش از اقدامات شورای اشتغال اظهار داشت: ظرفیت اشتغالزایی ورزش بالا است و یکی از اهداف این مرکز حمایت و کمک به تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی است که خوشبختانه روز به روز کیفیت آن بالا می رود.
وی افزود: تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی هم ظرفیت اشتغالزایی دارند و هم از توان صادرات محصولات برخوردارند به طوری که برخی از تولیدی ها به 20 کشور دنیا صادرات دارند.
سلطانی فر با بیان این که کارخانه توپ در اردبیل سالی چندین هزار توپ به عراق صادر می کند، گفت: امیدوارم بتوانیم از واحدهای تولیدی حمایت لازم را کنیم.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که با حمایت از تکمیل و توسعه مکان های ورزشی هم اشتغالزایی کنیم و هم بتوانیم به رونق تولید و توسعه تجهیزات ورزشی کمک کنیم.
وی کمک به توسعه واحدهای تولیدی تجهیزات ورزشی و همچنین تکمیل اماکن ورزشی بخش خصوصی را 2 محور مهم فعالیت های مرکز مشارکت ها، سرمایه گذاری و اقتصاد ورزش دانست و افزود: با این برنامه می توانیم سهم خوبی در تولید اشتغال کشور داشته باشیم.
وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: عمده برنامه ریزی و توزیع منابع ما باید به تناسب نیازها و شرایط خاص مناطق مختلف کشور باشد.
ورزشی**م.ت**9129
کد N2171668

وبگردی