آفتاب
بر اثر آتش سوزی؛

20هکتار از مراتع و جنگل های اندیکا در خوزستان خسارت دید

20هکتار از مراتع و جنگل های اندیکا در خوزستان خسارت دید

اهواز - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیکا گفت: آتش سوزی در منطقه سرخون اندیکا در شمال شرق خوزستان، به بیش از 20 هکتار از مراتع و جنگل های این منطقه خسارت وارد کرد.

سیداحمدموسوی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:این آتش سوزی غروب روز جمعه اتفاق افتاد که نیروهای مردمی، جمعیت هلال احمر، منابع طبیعی و محیط زیست با قایق به منطقه اعزام شدند.
وی افزود: با تلاش نیروهای اعزامی آتش سوزی پیش از ظهر روز شنبه به طور کامل مهار شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیکا ادامه داد:براساس تخمین اولیه کارشناسان حدود 20هکتار از مراتع و جنگل های این منطقه خسارت جدی دیده است.
منطقه کوهستانی سرخون از مناطق مرزی بین شهرستان اندیکا و ایذه است.
اندیکا با سه بخش مرکزی، چلو و آبژدان درشمال شرق خوزستان قرار دارد.

** آتش سوزی در بیشه بنه مهدی شوشتر مهار شد
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشترگفت: آتش سوزی در بیشه بنه مهدی شوشتر با تلاش آتش نشانان مهار شد.
سیدمهدی ایوبی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:این آتش سوزی حدود ساعت 15امروز گزارش شد که 2خودروی آتش نشانی و یک خودروی پشتیبانی به محل اعزام شدند.
وی افزود: با تلاش آتش نشانان حدود ساعت 16 این آتش سوزی به طور کامل مهار شد.
مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شوشترادامه داد:سرعت عمل آتش نشانی در مهار آتش از سرایت بیشتر آتش به بیشه جلوگیری کرد اما بررسی دلیل و میزان این آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه در حال انجام است.
شهرستان شوشتر با سه بخش مرکزی،میان آب و شعیبیه از شهرهای شمالی استان خوزستان است که در 88کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.
7159/ 6037
کد N2171630

وبگردی