آفتاب
عضو هیات رئیسه فدراسیون:

خواسته‌هایمان را به سرمربی جدید تیم ملی فوتبال دیکته می‌کنیم

خواسته‌هایمان را به سرمربی جدید تیم ملی فوتبال دیکته می‌کنیم

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی را با عجله انتخاب نمی‌کنیم چون می‌خواهیم خواسته‌هایمان را به او دیکته کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی بامداد چهارشنبه گذشته وارد تهران شد تا مذاکرات نهایی را با فدراسیون فوتبال ایران انجام بدهد. ویلموتس در شرایطی از سوی تاج به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی معرفی شد که در سکوت کامل و بدون انتشار خبر توافق قطعی و نهایی، پنجشنبه شب گذشته ایران را ترک کرد و به بلژیک رفت.

البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه ای اعلام کرد اختلافات کوچکی با ویلموتس داریم که تا روز دوشنبه توافق نهایی حاصل می شود.

عبدالکاظم طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این مربی خواسته هایی را مطرح کرده است و با مهدی تاج مذاکره داشته. من از نتیجه مذاکرات مطلع نیستم و اطلاعات جدیدی ندارم.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی باید با برنامه ریزی انتخاب شود. عجله ای در این بخش نداریم چون می خواهیم خواسته هایمان را به سرمربی جدید دیکته کنیم. سرمربی جدید هم خواسته هایی دارد که باید با فدراسیون به تفاهم برسد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مذاکرات ادامه دارد، تاکید کرد: در این مذاکرات باید تمام جوانب را در نظر گرفت. هم فدراسیون خواسته هایی دارد هم سرمربی. باید در مورد ورود، خروج، زمان حضور در ایران و مسائلی از این دست هم توافق شود. فقط بحث مالی نیست.

کد N2171415

وبگردی