آفتاب

معاون رئیس جمهور: قایقرانی پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارد

معاون رئیس جمهور: قایقرانی پتانسیل خوبی برای پیشرفت دارد

رئیس فدراسیون قایقرانی با حضور در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با معاون رئیس جمهوری دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی امروز مهمان علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و عضو هیأت رئیسه فدراسیون قایقرانی بود و با او دیدار و گفت و گو داشت.

در این دیدار علیرضا سهرابیان گزارشی از فعالیت قایقرانی در ماه‌های گذشته ارائه داد و مونسان عضو هیأت رئیسه فدراسیون قایقرانی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مجموعه فدراسیون از برنامه‌های پیش رو اعلام حمایت کرد.

مونسان با اشاره به پتانسیل بالای قایقرانی ایران تاکید کرد: نکته بسیار مهم در قایقرانی جو مثبت حاکم بر این خانواده و پتانسیل بالای این رشته است. قایقرانی خانواده‌ای منسجم و همراه دارد و همه با اتحاد و همدلی برای پیشرفت و توسعه این رشته تلاش می‌کنند.

معاون رئیس جمهور با بیان این مطلب که باید از تمام نقطه نظرات برای توسعه قایقرانی بهره برد، تصریح کرد: این جو حاکم در قایقرانی و تلاش همه برای پیشرفت نکته بسیار مثبتی است. شاید تفاوت نظری وجود داشته باشد که این نیز نکته خوبی به حساب می‌آید. برای توسعه و پیشرفت باید از همه نظرات بهره برد و استفاده کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی به آینده قایقرانی نیز اشاره کرد و گفت: قایقرانی ایران پتانسیل خوبی دارد و قطعاً می‌تواند در آینده نیز موفق باشد. نیروی جوانی آقای سهرابیان رئیس فدراسیون نیز قطعاً باعث بیشتر شدن سرعت توسعه این رشته می‌شود و ما هم در حد توان به فدراسیون کمک خواهیم کرد.

سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی گزارشی کوتاه از فعالیت‌های کنونی فدراسیون ارائه داد و گفت: با شروع کار ما تمام تلاش این بود که همه برنامه‌های فدراسیون عملیاتی شود. خیلی سریع برنامه ریزی لازم برای تیم‌های ملی انجام شد.

وی ادامه داد: جزو معدود فدراسیون‌های ورزشی هستیم که برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ اردوهایمان را آغاز کرده‌ایم و نزدیک به ۲۰ اردوی ملی در همه رده‌ها و بخش‌ها داریم.

کد N2171403

وبگردی