آفتاب
توصیه فرمانده پیشین ارتش پاکستان به رژیم صهیونیستی

ایرانیان توانایی پاسخ بزرگ و غافلگیرانه دارند

ایرانیان توانایی پاسخ بزرگ و غافلگیرانه دارند

اسلام آباد - ایرنا - فرمانده پیشین ارتش پاکستان به حاکمان رژیم صهیونیستی توصیه کرد؛ این رژیم نباید به فکر حرکت غلطی علیه ایران آن هم با کمک آمریکایی ها باشد زیرا ایرانیان توانایی لازم را برای پاسخ بزرگ و غافلگیرانه به اسرائیل دارند.

«میرزا اسلم بیگ» که بین سال های 1367 تا 1370 شمسی فرماندهی وقت ارتش پاکستان را برعهده داشت در مقاله ای که در روزنامه انگلیسی زبان «نیشن» منتشر شد، افزود: به نظر می رسد آمریکا و رژیم صهیونیستی از جنگ های فعلی که از سوی آنان در منطقه به ویژه خاورمیانه تحمیل شده، درس نگرفته اند.
وی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی از ارتکاب هرگونه حرکت غلط به پشتیبانی آمریکا علیه ایران اجتناب ورزند زیرا پاسخ جمهوری اسلامی به چنین حماقت هایی قطعا غافلگیرانه خواهد بود.
این ژنرال سابق پاکستانی گفت: دونالد ترامپ در حال تقویت نیروهای راهبردی دریایی آمریکا در خلیج فارس است اما هدف از آن نبرد در مسائل دریایی نیست بلکه ایجاد رعب و فشار علیه ایران است.
وی با اشاره به نشست ضدایرانی ورشو به رهبری آمریکا که در 24 بهمن سال گذشته در لهستان برگزار شد، افزود: ترامپ خیال می کند که اکنون زمان مناسبت برای رژیم صهیونیستی برای تهاجم فرا رسیده که این یکی از اهداف برنامه اجلاس ورشو بود.
میرزا اسلم بیگ اظهار داشت: هدف اصلی نشست ضدایرانی ورشو تهاجم رژیم صهیونیستی به ایران با پشتیبانی آمریکا و متحدانش در منطقه بود.
وی افزود: آمریکا در سال 1980 عراق را مجبور به تجاوز به ایران کرد تا با تخریب انقلاب اسلامی فضای تغییر دولت در ایران را ایجاد کند اما پیروزی متعلق به ایرانیان بود و به قدرت انقلاب اسلامی نیز اضافه شد.
فرمانده پیشین ارتش پاکستان با اشاره به اوضاع فعلی در منطقه و تحولات مربوط به تهران و واشنگتن، گفت: ایران هرگز در صدد هدف قرار دادن نیروهای آمریکایی در منطقه نیست اما دشمنان ایران در تلاش هستند تا واشنگتن را به جنگ با تهران ترغیب کنند.
حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی هفته گذشته در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام با اشاره به اقدامات خبیثانه آمریکا برای «تغییر محاسبات و تسلیم شدن مسئولان» و نیز «فاصله گرفتن مردم از نظام» فرمودند: گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن، مقاومت در همه زمینه هاست، چرا که مذاکره با دولت کنونی امریکا سمّ مضاعف است، البته جنگی نخواهد شد بلکه برخورد، برخورد اراده هاست و در این زمینه، اراده ملت ایران و نظام اسلامی قوی تر از دشمن است و به فضل الهی این بار هم پیروز خواهیم شد.
آساق*274**1663**
کد N2171235

وبگردی