آفتاب
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس:

هفته آینده تمدید قرارداد برانکو و نقل و انتقالات را شروع می‌کنیم

هفته آینده تمدید قرارداد برانکو و نقل و انتقالات را شروع می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از هفته آینده کار نقل و انتقالات این باشگاه شروع می‌شود، گفت: هنوز قطعی نیست که دیدار ما با سپاهان فینال جام حذفی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج عرب درباره برنامه های پرسپولیس بعد از قهرمانی در لیگ برتر گفت: از فردا تمرینات را شروع می کنیم تا برای بازی با السد و جام حذفی آماده شویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت قرارداد برانکو تاکید کرد: برانکو فصل بعد را با ما قرارداد دارد و صحبت در این‌باره منطقی نیست. به خاطر فشردگی مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا تمدید قرارداد برانکو برای سال های بعد را گذاشتیم تا بعد از قهرمانی پیگیری کنیم. از هفته آینده وارد این موضوع و نقل و انتقالات خواهیم شد و نتایج را به اطلاع همه می رسانیم.

عرب افزود: برانکو قطعا برای فصل بعد با ما قرارداد دارد. برای سایر موضواعات از هفته آینده مذاکره می کنیم. دوست داریم برانکو برای سال های بعد هم در پرسپولیس بماند و پیشنهاداتمان را ارائه می دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا داماش گیلانیان از جام حذفی انصراف داده و دیدار پرسپولیس و سپاهان فینال جام حذفی محسوب می شود؟ گفت: اگر انصراف داماش قطعی باشد، دیدار ما با سپاهان فینال می شود. روی این جام از قبل برنامه ریزی کرده ایم و بعد از بازی با السد روی بازی با سپاهان متمرکز می شویم.

عرب که با شبکه خبر گفتگو می کرد، درباره محل برگزاری فینال جام حذفی و احتمال برگزاری آن در مشهد، یادآور شد: برنامه ریزی بر عهده سازمان لیگ است و اجازه بدهید اظهارنظر نکنیم. تابع قوانین هستیم و هر برنامه ای در نظر بگیرند، از آن تبعیت می کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان درباره پرداخت پاداش بازیکنان و اعضای این تیم تصریح کرد: در این مدت پاداش هایی را در نظر گرفته بودیم که بخشی از آن پرداخت شده و بخشی از آن هم پرداخت خواهد شد.

کد N2170609

وبگردی