آفتاب
مربی سپاهان:

برد سپاهان ارزش قهرمانی را داشت/رسیدن به این جایگاه سخت بود

برد سپاهان ارزش قهرمانی را داشت/رسیدن به این جایگاه سخت بود

اصفهان - مربی سپاهان گفت:کل خانواده سپاهان به ویژه سرمربی عزیز ما یک بار دیگر نشان دادند که این تیم همه جوره قابلیت قهرمانی دارد، برد امروز ارزش قهرمانی را برای ما داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، میگوئل تکسیرا شامگاه پنج شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان، اظهار داشت: بازی پرفشاری و سختی بود چراکه استقلال خوزستان در ضدحمله ها بسیار قوی است؛ به همین دلیل از همان ابتدا قوی بازی کردیم تا زود به گل برسیم و آنچه خواستیم به ثمر رساندیم.

وی افزود: در این مقطع تیم تمرکز خوبی داشت و میان دو نیمه سعی کردیم با تعویض‌هایی که انجام شد تمرکز خود را از دست ندهیم و نیمه دوم را با گل زود هنگام شروع کردیم.

مربی سپاهان با بیان اینکه ما نیمه دوم خیلی خوب بازی نکردیم، گفت: کل خانواده سپاهان به ویژه مربی عزیز ما یک بار دیگر نشان داد که این تیم همه جوره قابلیت قهرمانی دارد به همین دلیل رسیدن به این مقطع و در جایگاه دوم جدول قرار گرفتن سخت بود و ارزش قهرمانی را برای ما داشت.

قهرمان واقعی لیگ برتر، تیم سپاهان است

تکسیرا با بیان اینکه بازیکنان ما در این موفقیت سهم بسزایی داشتند، ابراز داشت: ما تمام تلاش خود را برای به دست آوردن سه امتیاز بازی به کار بستیم، از دیدگاه من برد امروز به معنای قهرمانی بود و بر این اساس در حقیقت قهرمان واقعی لیگ برتر، تیم سپاهان است.

وی افزود: ما در بین تیم‌های مدعی با کمترین بودجه به این مقام رسیدیم و با توجه به سختی‌هایی که سپاهان در سال‌های اخیر کشیده بود تمام تلاش خود را در این فصل به کار بستیم که موفق شویم و به نتیجه مطلوب نیز دست یافتیم.

کد N2170259

وبگردی