آفتاب

روابط‌ عمومی ارتش روز ارتباطات را تبریک گفت

روابط‌ عمومی ارتش روز ارتباطات را تبریک گفت

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با صدور پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«امروز که به یمن فناوری‌های نوین ارتباطی سرعت ارسال و انتقال اطلاعات به کسری از ثانیه تقلیل یافته، باید اثرگذاری، نوع نگرش و تقویت جایگاه‌ها، متناسب با این تغییر باشد.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای این مهم است که امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی به نحو شایسته انعکاس نمی‌یابد.

تعامل و ارتباط دوسویه با مخاطبان، از اصول اساسی هر سازمان و به عنوان یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در حیات اجتماعی آن به شمار می‌رود اما ارتباط صرفاً مبادله‌اطلاعات درباره‌ی واقعیت‌های سخت افزاری نیست. بلکه ارتباط به معنای‌تبادل‌افکار، احساسات، عقاید و تجربیات نیز هست و از منظر اجتماعی ارتباط بین اجزای جامعه رشد و بقای جامعه را تضمین می‌کند.

ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه لازم است، از تلاش و پیگیری درخور تحسین خانواده ارتباطات و کارشناسان روابط‌ عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی شود که در شرایط سخت خدمات فرزندان غیور ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خوبی منعکس کرده‌اند.»

کد N2170061

وبگردی