آفتاب

دو حکم جدید برای وزارت «صمت»

دو حکم جدید برای وزارت «صمت»

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت طی حکمی سعید زرندی، معاون طرح و برنامه این وزارتخانه را با حفظ سمت به‌عنوان مسوول اجرای پروژه ...

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت طی حکمی سعید زرندی، معاون طرح و برنامه این وزارتخانه را با حفظ سمت به‌عنوان مسوول اجرای پروژه اقتصاد مقاومتی جذب سرمایه‌گذاری با هدف ساخت داخل کالاهای منتخب وارداتی دارای قابلیت صادرات منصوب کرد. در حکمی دیگر فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع این وزارتخانه نیز با حفظ سمت به‌عنوان مسوول اجرای ۳پروژه اقتصاد مقاومتی در حوزه تولید و صنعت شد. سه پروژه در نظر گرفته شده به اجرای پروژه ساماندهی و تکمیل محصولات لوازم خانگی، فعال‌سازی ظرفیت خالی واحدهای تولیدی در راستای رونق تولید و همچنین توسعه، تولید و تجارت صنایع نساجی و پوشاک مربوط می‌شود.

در احکام صادره آمده ضروری است اجرایی کردن این پروژه، جزو اولویت‌های این سازمان قرار گرفته و با همکاری مسوولان ذی‌ربط و هم‌افزایی با سایر دستگاه‌ها و متخصصان بخش خصوصی، نسبت به تدوین برنامه‌های اجرایی به همراه ساختار شکست فعالیت‌ها (w.b.s)وبرنامه زمانبندی (Gant chart) مطابق فرم‌های پیوست اقدام و با پیگیری مستمر و به موقع،گزارش ماهانه پیشرفت کار به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی مستقر در معاونت طرح و برنامه ارسال شود.

کد N2169607

وبگردی