آفتاب

مشارکت نهادهای مختلف در کنفرانس بین المللی پل امیرکبیر

مشارکت نهادهای مختلف در کنفرانس بین المللی پل امیرکبیر

تهران-ایرنا- پنجمین کنفرانس بین المللی پل شهریور ماه امسال پس از چهار دوره با مشارکت نهادهای مختلف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از دانشگاه امیر کبیر، فرزاد حاتمی دبیر کنفرانس بین المللی پل گفت: این کنفرانس از 26 شهریور ماه به مدت دو روز برگزار می شود.
این کنفرانس با موضوعات، استانداردها و آئین نامه های بارگذاری، طراحی و اثر زلزله بر پل ها، روشهای تحلیل و طراحی انواع پل ها، ارزیابی آسیب پذیری پل ها در شرایط وقوع زلزله، تجهیزات آسیب شناسی و بازرسی فنی، معیارهای مجاز بهره برداری با توجه به استانداردهای معتبر، روشهای ارزیابی ایمنی، سطوح عملکرد و قابلیت اطمینان پل ها، انواع روشهای تعمیر، تقویت و نگهداری راه، باند، پل و ابنیه فنی، سیستم های مدیریت پل ها، پایش سلامت پل ها و ابنیه فنی مربوطه، سطوح عملکرد و معیارهای بهسازی راه، بند و پل، مطالعات ژئوتکنیکی، هیدرولیکی و هیدرولوژی پل ها برگزار می شود.
حاتمی افزود: همچنین سه کارگاه تخصصی در زمینه‌های استانداردها و آیین نامه های ملی و بین المللی در زمینه طراحی و بهسازی پل ها، پایش سلامت و ابنیه فنی، روش های تعمیر، تقویت و بهسازی لرزه ای پل ها و ابنیه فنی ملاحظات طرح و اجرای هیدرولیک و هیدرولوژی پل ها نیز برگزار می شود.
وی یادآور شد: در این کنفرانس علاوه بر متخصصان داخلی، جمعی از اساتید و متخصصان با سابقه از کشورهای مختلف مقاله ارائه خواهند کرد.
دبیر پنجمین کنفرانس بین المللی پل گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت کنفرانس به نشانی http://ibc.aut.ac.ir مراجعه کنند و یا با شماره 64545537 تماس بگیرند.
دانام **9465**1584
کد N2167835

وبگردی