آفتاب
فروتن در گفتگو با مهر:

امور داوری کشتی باید با عدالت و خردجمعی اداره شود

امور داوری کشتی باید با عدالت و خردجمعی اداره شود

سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون کشتی معتقد است اداره امور در این عرصه باید با خرد جمعی و همچنین رعایت عدالت و برابری صورت گیرد.

ناصر فروتن که با حکم سرپرست فدراسیون کشتی به عنوان سرپرست کمیته داوران این فدراسیون منصوب شد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در نظر دارم که باید در مدت زمان لازم طبق اولویت بندی، مدون و اجرایی شوند. به هر حال مسئولیت داوری و قضاوت از اهمیت بالایی در عرصه ورزش برخوردار است و باید با دقت و حساسیت زیادی، کارها را پیش برد.

وی در خصوص اولویت‌های اجرایی خود به عنوان سکاندار جدید کمیته داوران کشتی نیز گفت: به هر حال در این سال‌ها شاهد مطالباتی از سوی جامعه داوری کشتی بودیم که این مطالبات باید مورد بررسی دقیق قرار گیرد. ضمن اینکه بخشی‌هایی از اساسنامه داوری هم نیاز به بررسی مجدد و تغییر و اصلاح دارد که این مورد هم باید به زودی اجرایی شود. همچنین اعزام داوران به مسابقات بین المللی هم نیازمند برقراری عدالت و قانونمندی است که این موضوع هم در دستور کار قرار دارد.

سرپرست جدید کمیته داوران فدراسیون کشتی در پایان گفت: در نظر داریم بعد از ماه مبارک رمضان نشست ویژه ای را با حضور داوران برگزار کنیم تا با یک خردجمعی و تعامل همه جانبه به جمع بندی‌های لازم برای اداره هر چه بهتر امور کمیته داوران برسیم.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز نعمتی سرپرست فدراسیون کشتی روز گذشته ناصر فروتن داور درجه یک بین المللی کشتی را به عنوان سرپرست کمیسیون داوران فدراسیون کشتی منصوب کرد. پیش از این محمد ابراهیم امامی داور المپیکی کشورمان، مسئولیت ریاست کمیته داوران را بر عهده داشت.

کد N2167812

وبگردی