آفتاب

لوایح زیربنایی مدیریت شهری بهتر است از طریق دولت به مجلس ارسال شود

لوایح زیربنایی مدیریت شهری بهتر است از طریق دولت به مجلس ارسال شود

شهردار تهران درخصوص بررسی طرح جامع مدیریت شهری در مجلس شورای اسلامی گفت: بهتر است بازبینی قوانین مدیریت شهری با همکاری و هماهنگی دولت انجام شود.

به گزارش ایسنا، پیروز حناچی در حاشیه افتتاحیه اولین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران در جمع خبرنگاران درخصوص بررسی طرح جامعه مدیریت شهری که فردا در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود، گفت: بی‌تردید بازبینی قوانین باید انجام شود و در حوزه قوانین مدیریت شهری نیست. این امر باید انجام شود ولی حتماً این بازبینی باید با همکاری و هماهنگی دولت انجام شود.

وی افزود: بازبینی قوانین بار مالی به همراه دارد و باید حقوق مدیریت شهری نیز مدنظر قرار گیرد. لذا بهتر است لوایح زیربنایی در این حوزه به شکل لایحه و از طریق دولت به مجلس شورای اسلامی ارسال شود که در این صورت قطعاً مؤثرتر خواهد بود.

شهردار تهران درخصوص افتتاح نخستین مرکز دائمی پایش سلامت کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران گفت: تعداد زیادی از همکاران ما کار سخت و زیان‌بار دارند لذا باید در معرض پایش سلامت به صورت دوره‌ای قرار گیرند که در این مرکز با تعیین وقت قبلی و به صورت رایگان با بهره‌گیری از بیمه همکارانمان در شهرداری تهران این کار انجام می‌شود.

حناچی درخصوص برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در شهر تهران نیز گفت: مذاکراتی را در قالب برگزاری جلسات شروع کرده‌ایم و در صورتی که به نتیجه برسیم آن را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N2167545

وبگردی