آفتاب
سرمربی تراکتورسازی تبریز:

پنالتی تیم حریف اشتباه بود/ معنی حیاکن و رهاکن را نمی‌دانم

پنالتی تیم حریف اشتباه بود/ معنی حیاکن و رهاکن را نمی‌دانم

تبریز- سرمربی تراکتورسازی تبریز گفت: پنالتی تیم حریف اشتباه بود و خیلی از بازی امروز ناراحت هستم و نمی خواهم زیاد صحبت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال و در آخرین دیدار خانگی خود از ساعت ۲۱:۳۰ امروز شنبه در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان تیم پارس جنوبی جم بود که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

جرج لیکنز سرمربی تراکتورسازی شامگاه امروز شنبه بعداز این بازی در جمع خبرنگاران حاضر در ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: داور در تصمیمی که گرفت و برای تیم پارس پنالتی اعلام کرد بدون شک اشتباه کرده است.

وی افزود: آن صحنه اصلاً پنالتی نبود و داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد، چون اکبر ایمانی قصد داشت از خودش دفاع کند و توپ به شدت به سمت وی آمد.

لیکنز ادامه داد: ما تمرینات زیادی انجام داده‌ایم و من بابت پنالتی‌هایی که برای ما گرفته نشد، خیلی ناراحتم و بهتر است که آرام باشیم، چرا که اکنون نمی‌شود کاری انجام داد. در بازی برابر نساجی و چند بازی دیگر برای ما پنالتی نگرفتند.

سرمربی تراکتور ادامه داد: قانون فیفا می‌گوید وقتی توپ با چنین شدتی به سمت بازیکن بیاید نباید پنالتی اعلام کنند.

وی سپس در مورد تعویض حاج‌صفی نیز گفت: تعویض احسان حاج صفی اجباری بود و این بازیکن به علت مشکل گوارشی، نتوانست بازی را ادامه دهد و در بین دو نیمه خواستیم این بازیکن را درمان کنیم، اما نتوانست ادامه دهد. برای اتفاقاتی که افتاد ناراحت هستم، اما نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم.

لیکنز با اشاره به اینکه اگر علیه ما پنالتی گرفته نمی‌شد می‌توانستیم برنده باشیم، گفت: ما در نیمه اول، در خط هافبک اشتباهاتی داشتیم که باعث شد تیم پارس جنوبی، در میانه میدان برتری داشته باشد.

وی اظهار داشت: فشاری که از بازی‌های قبلی روی بازیکنان ما وجود داشت، کار را برای ما سخت‌تر کرد و وقتی گل اول را به زیبایی به ثمر رساندیم، یادمان رفت که باید گل بعدی را هم بزنیم.

لیکنز سپس در خصوص شعارهای هواداران علیه وی گفت: معنی حیا کن رها کن را نمی دانم چون من فارسی بلد نیستم. من در این مدت که با تراکتور کار کرده‌ام با تمام وجود و قلبم در اختیار این تیم بودم. باید نقاط ضعف خودمان را پوشش دهیم تا در آینده موفق شویم.

کد N2165582

وبگردی