آفتاب
حسین فرکی:

برای برد بازی می‌کنیم/ بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده‌ام

برای برد بازی می‌کنیم/ بازیکنان را ممنوع المصاحبه کرده‌ام

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: برای کسب پیروزی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رویم که این موضوع برای خودمان و لیگ اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در نشست خبری قبل از بازی پیکان و نفت مسجد سلیمان در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: در ابتدا ماه رمضان را تبریک می‌گویم و با توجه به اینکه آخرین‌بار است که در تهران برای فصل جاری، نشست خبری داریم باید از خبرنگاران و سازمان لیگ تشکر کنم.

وی ادامه داد: می‌خواهیم بهترین بازی را مقابل نفت مسجد سلیمان انجام دهیم؛ این موضوع برای عملکرد خودمان است و اینکه بتوانیم نتیجه خوبی در جدول کسب کنیم. اگر در دو هفته باقی‌مانده نتیجه بگیریم، جایگاه بالاتری خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در مورد شرایط نفت مسجد سلیمان که نیاز به سه امتیاز این بازی دارد، افزود: قبلاً تجربه قهرمانی و تلاش برای بقا در لیگ برتر را داشتیم و به دنبال بازی جوانمردانه هستیم. چیزی که برایمان مهم است، نتیجه خودمان است. ما برای عملکرد خودمان بازی می‌کنیم تا رتبه تک‌رقمی در جدول داشته باشیم.

فرکی درباره بازیکنان مد نظر خود برای فصل بعد با پیکان گفت: برای ادامه کار خود اهدافی را دنبال می‌کنیم و بر روی آن تمرکز داریم. در زمان مناسب نیز اقدام خواهیم کرد. بخشی از آن مربوط به ما نیست و به بازیکنان تیم ارتباط دارد. راهکار ما مشخص است و با توجه به اینکه همه چیز قطعی نشده، نمی‌توانیم وارد این مسائل شویم. با سوت پایان مسابقات لیگ، کارمان را در این زمینه آغاز می‌کنیم.

وی درباره موضوع شرط‌بندی و اینکه برخی از بازیکنان به این مسئله ورود کرده‌اند، تصریح کرد: من خودم آدم مثبتی هستم و جنبه مثبت را نگاه می‌کنم. مجموعه من همواره سالم و خوشنام بودند. باشگاه پیکان هیچ‌گونه حاشیه‌ای نداشته است. همه سالم کار می‌کنیم. با توجه به وضعیت تیم حریف، ممکن است نتیجه بازی فردا در سقوط یا ماندنشان در لیگ تأثیرگذار باشد. من تذکرات را به بازیکنان داده‌ام و آنها را از مصاحبه منع کرده‌ام تا حاشیه‌ای رخ ندهد.

فرکی تأکید کرد: به بردن فکر می‌کنیم و عملکردمان را می‌خواهیم بهبود ببخشیم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال امید ایران درباره انتخاب گزینه داخلی یا خارجی برای این تیم نیز یادآور شد: در حال حاضر با مربی ایرانی موافق هستم چون زمان کم است و مربی خارجی، زمان می‌خواهد.

کد N2164454

وبگردی