آفتاب

صاعقه جان چوپان زنجانی را گرفت

صاعقه جان چوپان زنجانی را گرفت

زنجان - ایرنا - مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: چوپان 24 ساله شهر نور بهار از توابع شهرستان خدابنده استان زنجان بر اثر برخورد صاعقه، جان خود را از دست داد.

جواد مرادی شامگاه پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه عصر امروز به وقوع پیوست و عوامل اورژانس پایگاه فوریت های پزشکی زرین رود شهرستان خدابنده به منظور نجات جان چوپان بلافاصله عازم محل شدند.
وی اظهار داشت: بر این اساس این چوپان براثر رعد و برق دچار ایست قلبی - تنفسی شده بود که زمان آن نا معلوم و اهالی به طور اتفاقی متوجه حادثه شده و مورد را به پایگاه اورژانس انتقال اعلام کردند.
مرادی خاطر نشان کرد: فرد مصدوم بنا به اظهار عوامل اورژانس در صحنه هیچ گونه علایم حیاتی نداشت و با احیا قلبی ریوی به درمانگاه نوربهار انتقال یافت و پس از معاینه پزشک فوت نامبرده تایید شد.
به گزارش ایرنا ،پیش از این نیز یک چوپان ماهنشانی خرداد سال گذشته بر اثر اصابت صاعقه که در حال جابجایی احشام و دام در مراتع روستای کوسج علیه بخش انگوران بود، جان خود را از دست داده بود.
9646/8068
کد N2164118

وبگردی