آفتاب

ماجرای اعزام مربی تیم بسکتبال نوجوانان به مجارستان

ماجرای اعزام مربی تیم بسکتبال نوجوانان به مجارستان

تهران- ایرنا- در حالی مربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران به کمپ دانش افزایی مجارستان اعزام شده که کمیته مربیان فدراسیون در انتخاب او نقشی نداشته است.

به گزارش ایرنا، حضور «پویا تاجیک» در کمپ دانش افزایی مربیان در مجارستان با انتقاد بسیاری از مربیان جوان کشور مواجه شد.
تاجیک که بدون سابقه مربیگری به عنوان مربی تیم نوجوانان ایران انتخاب شد، مدتی است که در مجارستان به سر می برد و یک ماه دیگر در این کشور حضور خواهد داشت اما نحوه انتخاب او برای حضور در این کمپ با انتقادهایی مواجه بوده است.
«علیرضا رحیمی» رئیس کمیته مربیان فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که این کمیته در انتخاب تاجیک نقشی نداشته و در عین حال «مسعود عماری» دبیر فدراسیون در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت که کمیته فنی تاجیک را انتخاب کرده است.
وی اظهار داشت: هزینه های این اعزام توسط کمیته ملی المپیک تامین شده است. هر ساله مربیانی برای حضور در کمپ های دانش افزایی انتخاب می شوند اما در سال های گذشته از بسکتبال کسی اعزام نشده که با پیگیری این اعزام ها را انجام خواهیم داد.
دبیر فدارسیون بسکتبال ادامه داد: امسال دو مربی از ایران به این کمپ ها اعزام می شوند و تصمیم داریم با رایزنی سال آینده تعداد را افزایش دهیم.
عماری در پاسخ به این سوال که نفرات اعزامی چگونه انتخاب می شوند، تصریح کرد: کمیته فنی این انتخاب را انجام می دهد. یکسری آزمون ها نیز مثل آزمون زبان توسط کمیته ملی المپیک گرفته شده است.
ورزشی**9219**1067**
کد N2163168

وبگردی