آفتاب

گتوزو پس از توهین باکایوکو:با او رودررو صحبت می‌کنم

گتوزو پس از توهین باکایوکو:با او رودررو صحبت می‌کنم

جنارو گتوزو، مربی میلان گفته که بحث با تیموئه باکایوکو را به صورت رودررو انجام خواهد داد. این هافبک میلان در بازی مقابل بولونیا با گتوزو دعوا کرده و به او توهین کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هنگامی که گتوزو از او خواست جای لوکاس بیلیای مصدوم را بگیرد، او به ‌کندی خودش را گرم کرد و وقتی با اعتراض گتوزو روبه‌رو شد، به او دشنام داد. گتوزو در نهایت این بازیکن 24ساله را به زمین نفرستاد و خوسه مائوری را روانه میدان کرد. در هنگامی که بازی داشت ادامه می‌یافت، گتوزو و باکایوکو هم با هم دعوا می‌کردند. این رفتار باکایوکو آخرین میخ در تابوت حضور او در میلان بود. او برای یک فصل از چلسی به میلان قرض داده شده و دوران او به این ترتیب در میلان به پایان خواهد رسید.

او کمی قبل از این مسابقه هم دیر به تمرین میلان رسیده بود و باعث خشم گتوزو شده بود. میلان مقابل بولونیا دیدار بسیار مهمی داشت که می‌توانست در سرنوشت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اثر بگذارد.

گتوزو پس از بازی گفت: «به باکایوکو گفتم که خودش را گرم کند اما هشت دقیقه طول کشید تا خودش را آماده کند. هر کس می‌تواند به من فحش بدهد اما بعدش با هم ملاقات خواهیم کرد و چشم در چشم خواهیم شد. من می‌خواهم با او در رختکن صحبت کنم و با زبان خودم؛ کاری که مقابل دوربین‌ها نمی‌توانم انجام بدهم.

در حال حاضر غرور بازیکنان یا من اهمیتی ندارد. ما پیراهنی پرافتخار را به تن می‌کنیم و باید کارمان را درست انجام بدهیم. در پایان سال مانند مدرسه گزارش خواهیم داد و خواهیم دید چه کسی درست رفتار کرده است و چه کسی رفتار بدی داشته است

کد N2162976

وبگردی