آفتاب
تازه‌ترین توصیه‌ رهبر انقلاب به روزه‌داران؛

فرصت سحرهای ماه رمضان را از دست ندهید

فرصت سحرهای ماه رمضان را از دست ندهید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جلسه‌ درس خارج فقه، توصیه‌هایی را برای استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان و توجه ویژه به عبادت در سحرهای این ماه، بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای روز سه‌شنبه (۱۳۹۸/۲/۱۰) در جلسه‌ی درس خارج فقه، توصیه‌هایی را برای استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان و توجه ویژه به عبادت در سحرهای این ماه، بیان کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان متن و فیلم این بیانات رهبر انقلاب را به شرح ذیل منتشر می‌کند:

دوستان عزیز! ماه رمضان فرصت خیلی خوبی است، فرصت بسیار خوبی است. البتّه فرصت تبلیغ است، فرصت تببین است، فرصت اُنس با مردم است، فرصت کمک به فقرا است لکن از همه‌ی اینها بالاتر، فرصت تعبّد است، فرصت تقرّب است، فرصت روزه‌ای است که می‌گیرید، فرصت نشستن سر سفره‌ی رحمت الهی، سر سفره‌ی ضیافت الهی است. این سفره‌ی ضیافتی که میگویند، این ضیافت، همین روزه‌ی شما است، همین نافله‌ی شما است، همین نماز شما است که به جا می‌آورید.

البتّه اعمال ماه رمضان خیلی زیاد است؛ شما ملاحظه کنید در اقبال سیّدبن‌طاووس، برای هر شب چقدر اعمال، چقدر نمازهای مختلف و گوناگون

کد N2161714

وبگردی