آفتاب
وریا غفوری:

مدیریت وزارت ورزش در استقلال غلط است/ مجیدی نمی‌تواند معجزه کند

مدیریت وزارت ورزش در استقلال غلط است/ مجیدی نمی‌تواند معجزه کند

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مدیریت وزارت ورزش در خصوص استقلال غلط است و تیم ما از این موضوع ضربه خورده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری پس از تساوی یک بر یک برابر الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان گفت: متأسفانه نتوانستیم این بازی را با پیروزی به پایان رسانده و امیدوار به صعود باشیم.

وی گفت: پس از گلی که به الدحیل زدیم بی تجربگی کردیم و خیلی زود گل تساوی را دریافت کردیم. اگر چه تلاش زیادی انجام دادیم تا به گل برسیم ولی این اتفاق صورت نگرفت.

غفوری در پاسخ به این سوال که حضور مجیدی تأثیری در روند استقلال داشته است یا خیر، افزود: مجیدی نمی‌تواند در یک هفته معجزه کند. تیم در ابتدای فصل و تعطیلات نیم فصل بدنسازی خوبی نداشت و این موضوع به استقلال ضربه بدی زد البته در یکی دو سال گذشته هم این مسئله در استقلال وجود داشت و یکی از علت‌های قهرمان نشدن استقلال مسئله بدنسازی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد شما با استقلال به پایان رسیده است، گفت: نه تنها من بلکه تعداد زیادی از بازیکنان قراردادشان با استقلال به پایان رسیده و هنوز وضعیت شأن مشخص نیست.

مدافع استقلال درپاسخ به این سوال که آیا با شما برای فصل آینده صحبت شده است یا نه، گفت: خیر. هنوز کسی با من حرفی نزده و هیچ پیشنهادی به من داده نشده البته نمی دانم که آیا با بازیکنان دیگر هم صحبت شده یا خیر ولی اگر قرار است استقلال در فصل آینده موفق باشد باید یک تیم پرقدرت را برای سال آینده آماده کندو اردوهای خوبی را برای آماده سازی هماهنگ کنند تا استقلال بتواند بعد از چند سال به قهرمانی برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که هواداران استقلال علیه وزیر ورزش و مدیران استقلال شعار داده‌اند گفت: من چیزی نشنیده‌ام چون در کوران بازی بودم اما باید به هواداران حق داد و باید بگویم مدیریت وزارت ورزش برای استقلال بسیار غلط است و این تیم ضربه بدی از این موضوع خورده است.

غفوری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم چه من باشم یا نباشم استقلال در فصل آینده یک تیم پرقدرت داشته باشد تا بتواند با قهرمانی دل هوادارانش را شاد کند.

کد N2161469

وبگردی