آفتاب
علی کریمی:

تساوی عادلانه نبود/ اعتراض هواداران استقلال را نشنیدم

تساوی عادلانه نبود/ اعتراض هواداران استقلال را نشنیدم

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: باید بازی را می‌بردیم و تساوی در این دیدار برای ما عادلانه نبود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کریمی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر الدحیل قطر و حذف از مرحله گروهی لیگ قهرمانان گفت: متأسفانه بازی را که می‌توانستیم با پیروزی به پایان برسانیم با تساوی تمام شد.

وی تاکید کرد: حق ما مساوی نبود و اعتقاد دارم عدالت رعایت نشد. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که با بدشانسی از بین رفت.

وی گفت: در طول بازی چندین موقعیت مسلم را با بدشانسی از دست دادیم و شاید اگر ضربه پاتوسی در اوایل بازی به تیم نمی‌خورد و وارد دروازه الدحیل می‌شد شرایط بسیار فرق می‌کرد.

کریمی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه ما در ابتدای فصل بدنسازی خوبی نداشتیم و این بر روند کاری تیم ما تأثیر بسزایی گذاشت و همین موضوع باعث شد تا نتوانیم یک تیم پرقدرت باشیم.
هافبک استقلال تهران تاکید کرد: بازیکنان ما تلاش زیادی از خود به خرج دادند اما اتفاقاتی که در طول فصل رخ داد باعث شد تا قهرمانی در لیگ برتر و صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را از دست بدهیم و من امیدوارم فصل آینده شاهد یک استقلال پرقدرت باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال از این وضعیت ناراحت بوده و علیه وزیر و مسئولان استقلال شعار دادند گفت: من چیزی را نشنیدم اما اعتقاد دارم وزارت ورزش که متولی استقلال و پرسپولیس است باید نگاه ویژه ای به آبی پوشان داشته باشد. امسال استقلال شرایط سختی را پشت سر گذاشت و بازیکنان خیلی تلاش کردند تا موفق باشند اما حواشی اجازه نداد استقلال آرامش داشته باشد.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: شرمنده هواداران شدیم که نتوانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم اما امیدوارم فصل بعد استقلال بتواند به قهرمانی دست پیدا کرده و دل این هواداران را شاد کند.

کد N2161468

وبگردی