آفتاب

سپیدار مازندران برابر پارس جنوبی غافلگیر کننده ظاهر شد

سپیدار مازندران برابر پارس جنوبی غافلگیر کننده ظاهر شد

بوشهر-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر گفت: بازیکنان تیم سپیدار مازندران برابر پارس جنوبی بسیار مقتدر و غافلگیر کننده ظاهر شدند.

به گزارش ایرنا، سمیه باشی روز یکشنبه پس از برد 3 بر 2 تیمش برابر سپیدار مازندران در جمع خبرنگاران افزود: تیم حریف در مقایسه با نیم فصل نخست که از روی اشتباه های فردی هفت گل از تیم پارس جنوبی دریافت کرد بسیار تقویت شده و همین باعث شد به سختی برابر آنها پیروز شویم.
وی بیان کرد: علاوه بر این 2 تن از بازیکنان اصلی تیم پارس جنوبی نیز در روزهای پایانی تمرین به این تیم اضافه شدند و آمادگی کامل برای بازی در این دیدار نداشتند.
باشی ادامه داد: در این دیدار همه بازیکنان به دلیل شرایط نامساعد جوی کم آوردند و این امر مانع انجام یک بازی با کیفیت شد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان پارس جنوبی بوشهر اظهار داشت: این شرایط آب و هوایی به مراتب برای تیم حریف که عادت به بازی در شرایط سردسیری داشت دشوارتر بود ولی آنها باید بدانند که این گرما برای بازیکنان پارس جنوبی نیز وجود داشته و تمرین های این تیم نیز در همین آب و هوا برگزار می شود.
وی اظهار داشت: در برخی بازی های لیگ برتر نیز تیم پارس جنوبی با حضور در شمال در زمین آب خورده برابر حریفان ظاهر شده ولی این مهم برای بازیکنان میزبان اهمیتی نداشت.
باشی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در شرایط نامساعد آب و هوایی بازیکنان و تیم داوری برای ادامه بازی کم آورده بودند و شرایط به نحوی نبود که بازیکنان بخواهند معترض به قضاوت داور باشند.
پارس جنوبی با این برد 12 امتیازی شده و در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور باقی ماند.
پارس جنوبی در هفته پانزدهم بازی ها به مصاف پالایش گاز ایلام می رود.
7212/6045
کد N2160162

وبگردی