آفتاب

سپیدرود - نفت مسجد سلیمان؛ معادله بقا حل نشد

سپیدرود - نفت مسجد سلیمان؛ معادله بقا حل نشد

دو تیم انتهای جدول لیگ برتر با تساوی روز گذشته کار بقا را به هفته‌های پایانی کشاندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم گزینه سقوط به لیگ دسته اول هستند و از بین این دو تیم، یکی سقوط خواهد کرد و دیگری فصل آینده را در لیگ برتر خواهد بود و به همین دلیل هر تیمی که موفق به پیروزی می‌شد تا حد زیادی خیالش را از 2 بازی بعدی راحت کرده بود ولی تساوی دو تیم کار را به هفته‌های پایانی کشاند.

در این دیدار سپیدرود تا ثانیه‌های پایانی بازی برنده میدان بود ولی گل دقیقه 9+90 اکبر آفاقی کار را به تساوی کشاند.

در حال حاضر سپیدرود با 20 و نفت مسجد سلیمان با 21 امتیاز در رتبه‌های پانزدهم و چهارم جدول قرار دارند و ماشین سازی سیزدهم جدولی 28 امتیاز دارد که نشان می‌دهد این دو تیم تنها می‌توانند جای یکدیگر را در جدول بگیرند و بالاتر نخواهند رفت.

سپیدرود هفته آینده در رشت میزبان نساجی است و نفت مسجدسلیمان باید در تهران میهمان پیکان باشد. در هفته پایانی هم سپیدرود دیداری دشوار با استقلال در آزادی دارد و نفت در خانه میزبان ذوب آهن خواهد بود.

در صورتی که شاگردان دست نشان بتوانند فاصله یک امتیازی با نفت را جبران کنند بازهم بالاتر از این تیم قرار نخواهند گرفت چرا که تفاضل سپیدرود 26- است و تفاضل نفت 17- و بعید است این فاصله در دو هفته باقی مانده جبران شود.

کد N2158670

وبگردی