آفتاب
علی دایی:

قبل از بازی با ذوب آهن اخراج شده بودم

قبل از بازی با ذوب آهن اخراج شده بودم

سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا گفت: بعد از تصمیم باشگاه سایپا خودم دوست داشتم پاسخگو باشم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دایی روز گذشته با تصمیم مدیران باشگاه و کارخانه سایپا از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه برکنار شد. دایی بعد از برد سایپا مقابل ذوب آهن انتقاداتی را نسبت به تصمیمات مدیریتی باشگاه و کارخانه داشت و از مشکلات مالی و سنگ اندازی های معاون و مدیرعامل باشگاه گلایه کرده بود.

دایی امروز در یک نشست خبری حاضر شد و در این خصوص تصمیم باشگاه سایپا صحبت کرد.

دایی گفت: روز گذشته خیلی از خبرنگاران با من تماس گرفتند و خواستار مصاحبه بودند. برای همین تصمیم گرفتم در کنار شما باشم تا صحبت‌ها را خودم داشته باشم و کسی از قول من نقل قول نکند. دوست داشتم خودم با شما صحبت کنم.

وی درباره دلیل اصلی برکناری اش گفت: حق طبیعی یک باشگاه است که مربی اش را اخراج کند. خدا را شکر می‌کنم به خاطر احقاق حق اخراج شدم. جز این چیزی نیست. شاید شما خیلی چیزها را ندانید. قبل از بازی با ذوب آهن اخراج شده بودم.

وی افزود: بین چند بازیکن تیمم صحبت شده بود. می‌توانید از ابراهیم صادقی و دکتر چشمه سری سوال کنید. دکتر چشمه سری به صادقی گفته بود قرار است جای علی دایی را بگیری؟ دو روز پیش صادقی زنگ زد و گفت بازی مهمی داشتیم نمی‌خواستم فکرتان را مشغول کنم. باشگاه به من چنین چیزی نگفته است ولی دکتر چشمه سری گفت. اگر این اتفاق افتاد تا الان باشگاه با من حرف نزده است.

دایی تاکید کرد: روز گذشته هم صادقی تماس گرفت و گفت باشگاه به من زنگ زد. برای صادقی آرزوی موفقیت کردم.

وی یادآور شد: آقایان دلایلی آورده اند که خودم در آن مانده ام. درحکم اخراجم از واژه مقدس کارگر سو استفاده کردند. از این واژه سنگر ساختند و پشت سرش قائم شدند. همیشه کنار کارگر بوده ام. افتخارم این است. از آقایان می پرسم شما کجا بودید؟ حداقل من علی دایی سال‌ها به خاطر کاری که انجام دادم، دل کارگران را خوشحال کردم. در تیم ملی شاید خیلی اوقات اتفاقاتی افتاده که به کمک همبازی‌هایم دل کارگران را خوشحال کنیم. آقایانی که ادعا دارید کجا بودید؟

سرمربی سابق سایپا تصریح کرد: چون حرف حق زدم اخراج شدم. مگر به کسی توهین کردم؟ اصلاً اسم کارگر این وسط آوردم؟ گفتم حق مرا ندهید ولی حق بچه‌ها را بدهید. کجای حرفم نادرست بوده است. شاید ناراحت شده اند چون از آقای قلعه بانی و هاشمی تعریف کردم. افتخار می‌کنم. صد سال دیگر هم زنده باشم می گویم دو مرد بودند که به من در سال اول مربیگری کمکم کردند و توانستیم با سایپا قهرمان شویم. 

کد N2157815

وبگردی