آفتاب

بازیکن جوان استقلال: هنوز نسبت به قهرمانی خوشبین هستیم

بازیکن جوان استقلال: هنوز نسبت به قهرمانی خوشبین هستیم

تهران- ایرنا- هافبک جوان استقلال بعد از پیروزی 4 بر 2 تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: با پیروزی امشب اختلاف ما با پرسپولیس کم شد و هنوز نسبت به قهرمانی خوشبین هستیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال استقلال شب چهارشنبه موفق شد در دیدار هفته بیست و هشتم خود در لیگ برتر با نتیحه چهار بر دو استقلال خوزستان را شکست دهد تا به رده دوم جدول رده بندی صعود کند.
مهدی قائدی بازیکن جوان استقلال با اشاره به این پیروزی پر گل گفت: با این برد اختلاف امتیازی ما با پرسپولیس کم شد و به چهار امتیاز رسید. ما خیلی خوشبین هستیم و اگر خدا به ما کمک کند می توانیم قهرمان شویم تا دل هواداران را شاد شود.
وی افزود: در نیمه اول بازی در شوک بازی پدیده و امتیازات از دست رفته بودیم اما رفته رفته به خودمان آمدیم و توانستیم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز حساس این بازی را بگیریم.
بازیکن جوان استقلال با اشاره به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی این تیم هم گفت: مجیدی الگوی من بوده و خوشحالم که الان مربی من است. امیدوارم با او بتوانیم این بردها را حفظ کنیم.

*کریمی:خوشحالم توانستم برای استقلال مفید باشم
رضا کریمی هافبک جوان استقلال هم که امروز برای آبی پوشان موفق به گلزنی شد، گفت: خوشحالم که امروز فرهاد مجیدی به من اعتماد کرد و من را به زمین فرستاد چرا که او یکی از الگوهای دوران کودکی من بوده است. از طرفی بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.
وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند باید قبل از این بیشتر به میدان می‌رفت، عنوان کرد: این موضوع به نظر کادر فنی بستگی دارد. مهم ترین موضوع برد تیم بود که خدا را شکر امروز سه امتیاز را کسب کردیم.
ورزشی**9463**9129
کد N2156928

وبگردی