آفتاب

غفوری: این برد خیلی به نفع ما شد/ انگیزه‌مان برای بازی‌های بعد بیشتر شده است

غفوری: این برد خیلی به نفع ما شد/ انگیزه‌مان برای بازی‌های بعد بیشتر شده است

مدافع استقلال در مورد برتری مقابل تیم خوزستانی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وریا غفوری مدافع راست استقلال بعد از مدتی مصدومیت به ترکیب تیمش بازگشته است و امروز توانست در برد پر گل تیمش یکی از بازیکنان موثر باشد . وریا که در این فصل یکی از بهترین بازیکنان استقلال از نظر گل زده و پاس گل بوده در این بازی نیز یک پاس گل دیگر به همبازیانش داد. او بعد از مسابقه و در میکسدزون ورزشگاه آزادی به خبرنگاران که از او راجع به اتفاقات برکنار شفر و انتخاب مجیدی پرسیدند گفت:« لطفا سوال هایی از من بپرسید که بتوانم به عنوان بازیکن به آن ها جواب بدهم.»

وریا درباره برد استقلال هم گفت:« این برد خیلی به نفع ما شد چون از نظر روحی تیم را یک مقدار بالاتر آورد تا برای بتوانیم با انگیزه بالایی برای بازی های بعدی به میدان برویم.»

او سپس در جواب این سوال که آیا برای بازیکنان مهم است چه کسی روی نیمکت می نشیند؟ هم گفت: «بله این موضوع خیلی مهم است. بازیکن دوست دارد زیرنظر مربی کار کند که دانش بالایی داشته باشد و بتواند پیشرفت کند.» شماره 21 استقلال در پاسخ سوال بعدی که آیا شفر این توانایی و دانش را داشت گفت:« شفر مربی با تجربه ای بود و به نظر من توانست به اندازه خودش به تیم استقلال کمک کند.»

 

کد N2156918

وبگردی