آفتاب
مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر:

حاشیه خاصی در بازی تراکتور با پرسپولیس اتفاق نیفتاد

حاشیه خاصی در بازی تراکتور با پرسپولیس اتفاق نیفتاد

تبریز- مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: حاشیه خاصی در بازی تراکتور با پرسپولیس اتفاق نیفتاد و مسئله خاصی را مشاهده نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید فتاحی عصر امروز چهارشنبه بعد از دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر که با نتیجه تساوی به پایان رسید گفت: بازی اتفاق خاصی نداشت و در آرامش برگزار شد و به هر دو تیم و هواداران خسته نباشید می گویم.

وی با تاکید بر اینکه در دیدار تیم‌های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس مشکل خاصی به وجود نیامد، گفت: البته در طول بازی برخی فحاشی‌ها انجام شد که خوب نیست و امیدوارم دیگر این اتفاقات تمام شود.

فتاحی سپس افزود: همه تیم‌ها برای ایران هستند و هیچ تفاوتی ندارند. هوادار واقعی سرمایه است و ما باید تلاش کنیم تا حضور آنها در ورزشگاه با امنیت همراه باشد.

وی با بیان اینکه برخی‌ها امروز چند تکه سنگ نیز به سمت میدان پرتاب کردند، ابراز داشت: در کل از هواداران نیز باید تشکر کنیم در این بازی مسئله خاصی را به وجود نیاوردند.

وی گفت: بازی زیبایی بود و دو گل داشت و خدا را شکر مشکل خاصی هم به وجود نیامد. همچنین باید از باشگاه تراکتور، نیروی انتظامی و دیگر مسئولان استانی تشکر کنم که برای این بازی سنگ تمام گذاشتند.

وی در خصوص حمله به اتوبوس پرسپولیس در روز گذشته نیز گفت: دو نفر بودند که دستگیر شده اند. البته هواداران تراکتورسازی نبودند و باید ببینیم چه کسانی بودند.

فتاحی سپس گفت: ما دیشب به مقابل هتل هم رفتیم و اتوبوس را دیدیم و شیشه اتوبوس چون دوجداره بود فقط شیشه پشتی آن شکسته بود و از داخل هیچ مشکلی به وجود نیامده بود.

کد N2156844

وبگردی