آفتاب
در آستانه دیدار با پرسپولیس؛

بهتاج: هواداران فهیم تراکتورسازی بهانه دست فرصت طلبان نمی‌دهند

بهتاج: هواداران فهیم تراکتورسازی بهانه دست فرصت طلبان نمی‌دهند

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی گفت: پرسپولیس مهمان کل استان آذربایجان است و این دیدار در کمال آرامش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص رقابت حساس تیم‌های پرسپولیس و تراکتور سازی که فردا در تبریز برگزار خواهد شد اظهار داشت: هر تیمی که به اینجا می‌آید نه تنها مهمان تبریز بلکه مهمان کل آذربایجان است.

ایوب بهتاج گفت: بازی فردای پرسپولیس و تراکتورسازی هم مثل سایر مسابقات ۳ امتیاز دارد و فقط کمی فشردگی جدول در هفته‌های پایانی به حساسیت آن اضافه کرده است. این دو تیم چندین بار در سال‌های اخیر با هم بازی کرده‌اند و همواره آرامش کامل برقرار بوده و هیچ مشکلی هم وجود نداشته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی در رشته‌های مختلف و در بالاترین سطح تیم داری می‌کند و تمام نهادها و ارگان‌های ذیربط در این استان تجربه برگزاری بازی‌های مهم و بزرگ را زیاد دارند. استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر نهادها برای بازی فردا آمادگی کامل دارند. همچنین امروز جلسه‌ای با مسئولین سازمان لیگ داشتیم و هماهنگی‌های لازم در این خصوص به عمل آمد. هر تیمی که به اینجا می‌آید نه تنها مهمان تیم تراکتورسازی و شهر تبریز بلکه مهمان کل آذربایجان است.

بهتاج در خصوص فضای ورزشگاه‌ها و صبوری تماشاگران افزود: تبریزی‌ها و هواداران تراکتورسازی اینقدر بافرهنگ هستند که حتی هر وقت بازیکن خودی اشتباه می‌کند او را جوری تشویق می‌کنند که به بازی برگردد و ما بابت بازی فردا خیالمان کاملاً راحت است. بازیکنان هم با رعایت موارد فنی و اخلاقی به فضای این بازی قطعاً کمک خواهند کرد.

وی در پایان تاکید کرد: تماشاگران تراکتور همواره در طول تاریخ عاقلانه تصمیم گرفتند و هرگز اجازه هیچ گونه سو استفاده به فرصت طلب‌ها ندادند. شک ندارم فردا هم با تیزهوشی آنان بازی در آرامش کامل برگزار می‌شود.

کد N2155589

وبگردی