آفتاب

سال گذشته ۱۳۱ هزار عمل جراحی در بیمارستان میلاد انجام شد

سال گذشته ۱۳۱ هزار عمل جراحی در بیمارستان میلاد انجام شد

قائم مقام مدیر عامل بیمارستان میلاد با اشاره به اینکه سال قبل ۱۳۱ هزار عمل جراحی در بیمارستان میلاد انجام شدگفت: در سال گذشته یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۳۱۸ نفر به این بیمارستان مراجعه کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأتی از مسئولان بهداشتی قزاقستان از بیمارستان میلاد بازدید کرده و در جلسه‌ای با حضور دکتر همایون نصابیان قائم مقام مدیر عامل بیمارستان با روند جریان امور در این مرکز درمانی آشنا شدند.

نصابیان با خوشامدگویی به هیأت قزاقستانی گفت: بیمارستان میلاد در سال ۱۳۸۰ افتتاح شده و مالکیت آن متعلق به سازمان تأمین اجتماعی می‌باشد.

وی با بیان اینکه بیمارستان میلاد به صورت خودگردان و هیأت مدیره‌ای اداره می‌شود، اظهار داشت: هزینه‌ها از محل عملکرد بیمارستان تأمین می‌شود.

قائم مقام مدیر عامل بیمارستان میلاد با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیون و ۹۲۱ هزار و ۳۱۸ نفر به این بیمارستان مراجعه کرده‌اند، گفت: تعداد کل بیماران بستری در این مدت ۸۱ هزار و ۳۱۶ نفر و تعداد کل بیماران سرپایی نیز یک میلیون و ۸۴۰ هزار و دو نفر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین در سال گذشته ۱۳۱ هزار و ۸۰۵ عمل جراحی در بیمارستان میلاد انجام شده است.

او تعداد مراجعات به آزمایشگاه بیمارستان میلاد را نیز در سال گذشته ۷۹۴ هزار و ۷۳۹ نفر اعلام کرد و گفت: حدود یک میلیون و ۳۹۱ هزار نفر نیز به داروخانه بیمارستان مراجعه داشته‌اند.

کد N2155485

وبگردی