آفتاب

علوی: برابر استقلال تهران دست به کار بزرگی می زنیم

علوی: برابر استقلال تهران دست به کار بزرگی می زنیم

تهران-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: اطمینان دارم که بازیکنانم بهترین نمایش خود را برابر استقلال تهران به نمایش می گذارند و دست به کار بزرگی خواهند زد.

به گزارش ایرنا، «محمد علوی» امروز (سه شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران در هفته بیست و هشتم لیگ برتر افزود: امیدوارم فردا بتوانیم دیداری خوب و جوانمردانه را برابر استقلال تهران به نمایش بگذاریم تا مرهمی کوچک برای مردم عزیز خوزستان باشد.
وی اظهار داشت: استقلال تغییراتی را در کادر فنی خود به وجود آورده که می تواند به سود استقلال خوزستان باشد و شاید هم به ضررمان تمام شود.
سرمربی فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: از افکار «فرهاد مجیدی» به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران اطلاعی نداریم و تنها کاری که این روزها انجام دادیم، بر روی نقاط ضعف و قدرت استقلال تهران کار کردیم.
علوی در پاسخ به این سووال که استقلال خوزستان در لیگ می ماند یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز به اتفاقات امیدواریم اگر دو تیم سپیدرود رشت و نساجی با هم مساوی کنند و دو بازی بعدی را ببازند و ما نیز برنده سه دیدار آینده باشیم می‌توانیم در لیگ بمانیم. شاید خیلی‌ها این موضوع را باور نکنند یا تعجب کنند اما وقتی تیم خودم و تمرینات را می‌بینم به بقا امیدوارم. نزدیک به ۲۰ شیر دارم و مردانه بازی می‌کنند و می‌خواهیم فردا کار بزرگی انجام دهیم.
وی افزود: به تازگی جلسه‌ای در باشگاه تشکیل شد که آیا استقلال خوزستان ماندگار شود یا به فروش برسد. فکر کنم دستور به بقای تیم باشد تا اگر تیم سقوط کرد تلاش کنند تا فصل بعد به لیگ برتر برگردد. اما با من صحبت نشده است خودم هم درباره آینده فکر نکردم و همه تمرکزم برای ۳ بازی آینده است تا بهترین عملکرد را به فوتبال ایران نشان دهیم.
دیدار تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور فردا (چهارشنبه) از ساعت 20:15 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
ورزشی**م.ت**1067
کد N2155382

وبگردی