آفتاب

علوی: 20 شیر در استقلال خوزستان داریم / سقوط ما قطعی نیست؛ هنوز شانس داریم

علوی: 20 شیر در استقلال خوزستان داریم / سقوط ما قطعی نیست؛ هنوز شانس داریم

سرمربی استقلال خوزستان با حضور در نشست خبری پیش از مسابقه برابر استقلال تهران پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش ایلنا، محمد علوی، سرمربی استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار برابر استقلال تهران اظهار داشت: سلام خدمت همگی، روز کارگر را تبریک می‌گویم و پیشاپیش روز معلم را هم تبریک می‌گویم.

علوی در ابتدا اظهار داشت: امیدوارم فردا یک بازی خوبی داشته باشیم و با غیرت برنده باشیم تا مرهم کوچکی روی زخم مردم خوزستان باشیم که طی چند وقت اخیر با سیل دست و پنجه نرم کرده‌اند.

علوی درباره رویارویی با استقلال و اینکه پیش از این مسابقه وینفرد شفر برکنار شده و فرهاد مجیدی جایگزین وی شده است، گفت: بعضی وقت‌ها تغییر سرمربی می‌تواند به نفع حریف باشد و هم به نفع ما. ما از آقای مجیدی و افکارش خبر نداریم و به همین خاطر روی افراد کار می‌کنیم. به هر حال برای ما فرق ندارد و دو بازی گذشته نشان دادیم که چه می‌خواهیم. با تمام قدرت ظاهر می‌شویم و نتیجه مطلوبی که می‌خواهیم را به دست می‌آوریم.

سرمربی استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا سقوط آبی پوشان قطعی شده است، گفت: قبول ندارم که سقوط ما قطعی باشد. اگر نفت مسجد سلیمان و سپیدرود رشت مساوی کنند و دو بازی بعدی را ببازند و ما هم سه بازی بعدی را ببریم، ما هنوز می‌توانیم در لیگ باشیم. شاید تعجب کنید اما وقتی تمرینات و تیمم را دیدم نزدیک 20 تا شیر در تیم دارم و می‌دانم که فردا کار بزرگی نشان می‌دهند.

علوی درباره برنامه باشگاه برای فصل آینده گفت: به تازگی در باشگاه جلسه ای برگزار شده که فکر کنم دستور بر اینکه بقا در لیگ برتر باشد و می‌خواهند تیمداری کنند؛ همچنین برنامه دارند که اگر به لیگ یک سقوط کردند برنامه داشته اند تا دوباره به لیگ برتر صعود کنند. برای فصل بعد فعلا به چیزی فکر نکرده‌ام و به سه بازی پیش رو فکر می‌کنیم.

همچنین در پایان نشست خبری مدیر رسانه‌ای استقلال خوزستان از غیبت وحید خشتان، نامداری و میثم شاه مکوند در بازی فردا خبر داد.

کد N2155313

وبگردی