آفتاب
رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

باید تلاش کنیم آرامش نسبی را در بازار برقرار کنیم

باید تلاش کنیم آرامش نسبی را در بازار برقرار کنیم

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون با فشارهای آمریکا و مخالفان کشور رو به رو هستیم، گفت: در شرایط کنونی باید تلاش کنیم آرامش نسبی را در بازار برقرار کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی روز دو شنبه پس از پایان بیست و یکمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی در محل وزارت کشور و در جمع خبرنگاران افزود: وظیفه این ستاد جمع آوری و بررسی اخبار و اطلاعات در حوزه‌های اقتصادی از جمله نگرانی‌های مردم، مطالبات و نیز وضعیت واحدهای تولیدی در حوزه‌های مختلف در کمیته‌های تخصصی و پاسخ به ابهامات و شبهات است و به دنبال راه حل‌ها و حل آن مشکلات باشیم.

رحمانی فضلی اظهار کرد: در این جلسه مصوبات جلسه قبل پیگیری و در خصوص افزایش قیمت‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله اجاره بها، بحث خودرو، ارز و طلا و نیز موضوعاتی که در حوزه‌های تولید و نگرانی‌هایی که برخی در این حوزه داشتند، صحبت و بررسی شد.

نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماینده جهاد کشاورزی و نیز نماینده بانک مرکزی توضیحات لازم را دادند و تصمیمات لازم هم اتخاذ شد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های رسانه‌ای، مجلس شورای اسلامی، علما و کسانی که تریبون در اختیار دارند، سیاست‌های این ستاد را از منظر همین ستاد مطرح می‌کنند و یکپارچگی و وحدت در حوزه اطلاع رسانی ایجاد شده است.

وزیر کشور تاکید کرد: چنانچه مواردی مثل ناامید کردن مردم، سیاه نمایی و آمار غلط و تحلیل‌های مبنتی بر آمار نادرست داده شود اول از طریق همین ستاد تذکر داده می‌شود و اگر تذکرات بیش از دو بار تکرار بشود و توجهی نشود قوه قضائیه ورود می‌کند.

رئیس ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور تصریح کرد: مردم هم بدانند که ما بطور مستمر، مشکلات را رصد می‌کنیم و به مسؤولان انتقال می‌دهیم امیدواریم این ستاد با اقدام این امور بتواند در آرامش بازار و هم در مطالبات مردم و هم در کمک به دستگاه‌های اجرایی گام‌هایی را بردارد.

رحمانی فضلی ادامه داد: این ستاد ۶ ماه کارش را شروع کرده است در عرصه رسانه‌ای حرکت منطقی‌تر، معقول تر و کارشناسی تر را شاهد هستیم کسانی که تریبون در اختیار دارند همین روال را ادامه دهند تا شاهد یاس و ناامیدی برای مردم نباشیم.

کد N2154672

وبگردی