آفتاب

تیم فوتسال زیر 20 سال برابر اندونزی شکست خورد

تیم فوتسال زیر 20 سال برابر اندونزی شکست خورد

تهران- ایرنا- تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در چارچوب رقابت های چهارجانبه چین تایپه به مصاف اندونزی رفت و در نهایت با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

به گزارش ایرنا، این رقابت ها از ششم اردیبهشت ماه به میزبانی چین تایپه و با حضور تیم های ایران، چین تایپه، ژاپن و اندونزی آغاز شده است و تیم ایران امروز (شنبه) در آخرین دیدار به مصاف اندونزی رفت.
تک گل تیم ایران را در این دیدار «سجاد سرباز» به ثمر رساند.
فوتسالیست های زیر 20 سال ایران در نخسین دیدار با نتیجه 6 بر یک برابر چین تایپه به پیروزی رسیده بودند و در دومین دیدار با نتیجه 3 بر 2 ژاپن را از پیش رو برداشتند.
فرهاد ابراهیمی، مسعود یوسفی، متین محمدی، سالار آقاپور، سجاد عادلی پور، سجاد سرباز، عرفان حسین زاده، علی اکرمی، علیرضا صدیق، هاشم سجادیان، احسان سلیمانی، میرعمید مدنی، بلال اسماعیلی و رضا قنبری بازیکنان اعزامی به این مسابقات هستند.
«حمید شاندیزی» سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال ایران در خصوص این دیدار گفت: حضور تیم های چین تایپه و ژاپن در این رقابت ها سطح مسابقات را بالا برد و برای تیم ما بسیار مفید واقع شد.
وی گفت: اندونزی تیم بسیار خوبی بود که در دیدار نخست خود مقابل ژاپن فقط به دلیل اینکه دیر به محل مسابقه رسیدند و خسته بودند، مغلوب شوند.
سرمربی تیم زیر 20 سال ایران افزود: از چین تایپه هیچ شناختی نداشتیم در حالی که در مصاف با ژاپن تیم ما بسیار خوب بازی کرد. البته در این دیدار، بازی فرسایشی بود تا نیروی بازیکنان ما تحلیل برود. اما فرصت کافی تا آغاز رقابت های قهرمانی آسیا داریم تا آماده سازی بدنی بازیکنان را در دستور کار قراردهیم.
شاندیزی ادامه داد: خستگی تیم ایران که از بازی با ژاپن باقی مانده بود در دیدار با اندونزی کاملا خودش را نشان داد. البته در مصاف با اندونزی اشتباهات فردی در نیمه نخست سبب شد سه گل دریافت کنیم. ولی در نیمه دوم شرایط بهتر بود و یک گل زدیم ولی باید سیستم دفاعی را بهبود بخشیم.
رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 20 سال از 24 خردادماه تا اول تیرماه در شهر تبریز برگزار می شود.
تیم های ژاپن، عراق، تایلند، افغانستان، اندونزی، هنگ کنگ، ویتنام، قرقیزستان، تاجیکستان، لبنان و چین تایپه به همراه ایران در این مسابقات حضور دارند.
ورزشی**9029**9129
کد N2153373

وبگردی