آفتاب

سرمربی سپیدرود: با وجود برتری برابر فولاد، شکست خوردیم

سرمربی سپیدرود: با وجود برتری برابر فولاد، شکست خوردیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دیدار برابر فولاد خوزستان مقابل این تیم برتری داشتیم ولی در نهایت شکست خوردیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نادر دست‌ نشان جمعه شب در نشست خبری پس از دیدار تیم های سپیدرود و فولاد خوزستان در رشت اظهار داشت: متاسفانه در روزی که برتر از حریف خود بودیم ، نتیجه را واگذار کردیم و متحمل شکست خانگی شدیم.
وی افزود: گرچه در این دیدار مغلوب شدیم اما بازیکنان سپیدرود نمایش خوبی داشتند و از این بابت به بازیکنانم افتخار می‌کنم چون در این دیدار بازی خود را در زمین به فولاد دیکته کردند و امیدوارم بتوانیم در بازی ‌های باقیمانده نیز با نمایش خوب ، امتیاز نیز کسب کنیم.
دست نشان ادامه داد: البته قبل از بازی هم گفته بودم که بازی سنگینی برابر فولاد پیش رو داریم ، به این دلیل که ما در شرایط بدی هستیم و تمام بازی ‌ها برای ما فینال ‌گونه است و همچنین با توجه به شکست غیرمنتظره فولاد مقابل صنعت نفت ، پیش بینی کردم که کار ما سخت ‌تر شده که متاسفانه پیش‌بینی ما درست از آب درآمد.
وی بیان کرد: ما در نیمه اول روی اشتباهات به وجود آمده توسط خود دو گل دریافت کردیم که این اشتباهات نادر در فوتبال است که متاسفانه نصیب ما شد اما به جز این دو مورد، دروازه‌بان ما با موقعیت جدی مواجه نشد.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: در نقطه مقابل ما بارها فرصت گلزنی داشتیم و حتی ضربه پنالتی ما نیز، گل نشد و تا آستانه فروپاشی درواه حریف پیش رفتیم ولی یک بار توانستیم به گل برسیم.
دست نشان خاطرنشان کرد: تیم ما در این بازی از تمام تاکتیک ‌ها برای گل زدن استفاده کرد اما در نقطه مقابل ، تیم فولاد به خصوص در نیمه دوم بسیار بی‌ برنامه بود و حتی می توان گفت بی برنامه ترین بازی فولاد را شاهد بودیم.
وی اضافه کرد: ما در طول هفته بارها روی کارهای دفاعی تمربن کردیم و در روز غیبت میلاد قربان زاده کار سختی در دفاع چپ داشتیم اما به هر حال بازیکنان سپیدرود فوتبال خوبی ارائه دادند و حتی در نیمه اول هم به جز آن دو اشتباه خوب بودیم.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و فولاد خوزستان عصر جمعه در هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فولاد با نتیجه 2 بر یک میزبانش را شکست داد.
7285
کد N2151394

وبگردی