آفتاب

باید کشور را از تن‌پروری و عیاشی نجات داد

باید کشور را از تن‌پروری و عیاشی نجات داد

خطیب نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: دشمن اینچنین دور ما احاطه کرده و این تحریم‌ها و جنایت‌هارا ایجاد کرده است. امریکا از روز اول دشمن ما بود و این دولت احمق آمد پرده‌ها را کنار زد و همه دشمنی را نشان داد. این تحریم که گسترده شده ما می‌توانیم با اهمییت دادن به مردم اثرات تحریم را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آیت‌‌‌الله محمد امامی کاشانی ظهر امروز در خطبه دوم نمازجمعه این هفته تهران گفت: ما باید به کار توجه کنیم. این که می‌گویند روز کارگر یعنی برای کار ارزش قائل باشیم. ما در کار نباید راحت‌طلب باشیم. این معنی کار نیست.

وی تاکید کرد: روز کارگر به معنی عام است نه فقط برای کارگران. یعنی از بنده گرفته که روحانی هستم تا اصناف مختلف باید به کار اهمیت داد. باید کار را دقیق انجام داد. اهمیت به کار اگر وجود داشته باشد آنگاه ما در هر صنفی که باشیم آن کار را درست انجام می‌دهیم. سپاس داشتن روز کارگر یعنی ارزش کار را متوجه شدن و اعلام کردن و کشور را از رخوت و سستی و بی‌حالی و تن‌پروری و از عیاشی و خوش گذرانی باید نجات داد.

تولیت مدرسه عالی شهید مطهری با اشاره به شعار رونق تولید خاطرنشان کرد: رونق تولید با همین کار و پیدا کردن راه است که ایجاد می‌شود. اینکه چگونه باید تولید شود و کارگر بیشتر شود و اشتغال بیشتر شود یک وظیفه‌ است. آیا می‌شود تولید را طوری هدایت کرد که دستگاه‌ها بخوابند؟ سه قوه می‌توانند این کار را کنند؟ اگر دو نفر اختلاف کردند اختلاف به جای خود ولی تولید نباید متوقف شود. هر تولید به نفع کشور باید از آسیبش دوری کرد.

ادامه دارد...

کد N2151088

وبگردی