آفتاب

آیت الله امامی کاشانی: برای خدمت به ملت ارزش قائل باشیم

آیت الله امامی کاشانی: برای خدمت به ملت ارزش قائل باشیم

تهران- ایرنا- خطیب جمعه تهران گفت: وظیفه ما این است که حقوق را رعایت کنیم، ببینیم چه وظایفی داریم، در چه کشوری هستیم و در دامن چه حجت خدایی به سر می بریم، اگر آن را درک کنیم آنگاه برای خدمت به ملت بسیار ارزش قائل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، آیت الله محمد امامی کاشانی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تهران افزود: در نامه امام زمان (عج) به شیخ مفید، وظایف ما برای دوران غیبت کبری بیان شده و برای اینکه هنجارها را زنده نگاه داریم، چه باید انجام دهیم.
وی اظهار داشت: اکنون برای ما روشن است، در این 40 سال اگر دست مبارک امام زمان (عج) بر سر ما، کمک او بر ملت ایران، جمهوری اسلامی و اگر امام امت نبود، دشمن ها ریشه ما را می کندند.
وی اضافه کرد: امام (عج) فرمودند اما در عین حال ما شما را نگه داشتیم و حفاظت کردیم ولی وظیفه شماست تقوا داشته باشید. امام عصر خطاب به من و شما می فرماید: خدای متعال مسیر رشد را به شما الهام می کند، راه خدا و تقوا را در پیش بگیرید، خدا به شما الهام می کند چه انجام دهید؟
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نکته اینجاست که اگر چنین باشد و ما وظایف خود را بدانیم، سرمایه ها را در کشور به کار خواهیم انداخت، به خاطر اینکه سود در کشور اندک است، سرمایه ها را خارج نخواهیم کرد. ما در کشوری که مهمان امام زمان (عج) هستیم، سرمایه ها را به خارج از ایران نخواهیم برد تا مهمان آن دشمن اسلام و انسانیت باشیم.
ادامه دارد...
فراهنگ** 9012** 1055
کد N2151061

وبگردی