آفتاب
مدیر کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب خبر داد

فروش اسباب‌بازی در نمایشگاه کتاب تخلف است

فروش اسباب‌بازی در نمایشگاه کتاب تخلف است

مدیر کمیته‌ ناشران داخلی سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گفت: عمده‌ تخلفات ناشران داخلی به فروش اسباب‎بازی‌ها در بخش کودک، فروش کالاهای غیر مرتبط، فروش کتاب‌های غیردرسی مرتبط می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید رفیع احمد جواهری با توجه به گذشت یک روز از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران درباره تخلف‌های صورت گرفته ناشران داخلی گفت: حدود ۲۴۰۰ ناشر داخلی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران شرکت داشتند که کمیته‌ی ناشران داخلی روز گذشته تعدادی از غرفه‌هایی را که ممکن است تخلف‌هایی داشته باشند، شناسایی کرد.

وی افزود: پس از شناسایی متخلفان، تذکر شفاهی داده می‌شود که در صورت عدم رعایت با فاصله‌ی زمانی اخطار کتبی و در صورت تکرار مجدد به کمیته‌ی تخلفات ارائه شده و پس از قطع تمامی امکانات موجود، غرفه‌ی متخلف از حضور در نمایشگاه‌های دیگر تحریم خواهد شد.

مدیر کمیته ناشران داخلی در خصوص بیشترین تخلفات صورت گرفته در نمایشگاه کتاب بیان کرد: عمده این تخلفات به فروش اسباب‎بازی‌ها در بخش کودک، فروش کالاهای غیر مرتبط، فروش کتاب‌های غیردرسی در بخش دانشگاهی و ثبت‌نام در بخش‌های دانشگاهی و آموزشی مربوط می‌شود.

جواهری در پایان اظهار کرد: سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در زمان مقرر و با بهترین امکانات آماده‌ی خدمت‌رسانی شد و این موضوع اتفاق خوبی در این دوره است.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد N2150723

وبگردی