آفتاب

شیعی: فرکی فصل بعد هم سرمربی تیم فوتبال پیکان است

شیعی: فرکی فصل بعد هم سرمربی تیم فوتبال پیکان است

تهران - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان گفت: هیات مدیره شرایطی را فراهم کرده است که «حسین فرکی» برای فصل بعد هم سرمربی تیم فوتبال پیکان باقی بماند.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا، «محمود شیعی» پس از پیروزی سه بر دو تیم پیکان مقابل پارس جنوبی در جمع خبرنگاران، افزود: پیروزی در دیدار هفته گذشته مقابل تراکتورسازی سبب شده تا روحیه بازیکنان بهتر شود و امروز نیز 3 امتیاز مسابقه را کسب کنند.
وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: همه اسامی که اعلام شده هم درست است و هم غلط. البته در جلسه اخیر هیات رئیسه با «مهدی تاج» رئیس فدراسیون فوتبال، وی نام نامزدهایی این پست را اعلام کرد و از مشکلات و مذاکرات خود گفت و امیدوارم تا 10 روز آینده سرمربی تیم ملی مشخص شود.
مدیرعامل باشگاه پیکان در خصوص مشکلات مالی برای انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار داشت: در این مورد اطلاع دقیقی ندارم اما آنچه که مسلم است وزارت ورزش و جوانان پولی در اختیار فدراسیون قرار نمی دهد.
شیعی در باره اینکه آیا «برانکو ایوانکوویچ»سرمربی پرسپولیس یا «علی دایی» سرمربی سایپا جزء نامزدهای هدایت تیم ملی فوتبال هستند یا خیر؟ گفت: برانکو جزو گزینه‌ها نیست ولی من نمی‌توانم درباره گزینه‌ها صحبت کنم. اما موضوع طلب کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال در حال حل شدن است.
تیم فوتبال پیکان درچارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه 3 بر 2 مقابل پارس جنوبی جم به برتری رسید.
با این پیروزی تیم پیکان با 31 امتیاز به رده هشتم جدول رده بندی صعود کند و تیم پارس نیز با 29 امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفت.
شبد**ورزشی**9029** 9463**1379
کد N2150716

وبگردی