آفتاب
لیگ برتر فوتبال؛

پیکان در دقایق پایانی رستگار شد

پیکان در دقایق پایانی رستگار شد

تهران - ایرنا - تیم فوتبال پیکان در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور موفق شد در دقایق پایانی مصاف با پارس جنوبی جم به پیروزی برسد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، دیدار این دوتیم از ساعت 18 در ورزشگاه شهدای شهر قدس( قلعه حسن خان) آغاز شد و در نهایت تیم پیکان در دیدار جذاب و پرگل با نتیجه 3 بر 2 به برتری رسید.
شاگردان «مهدی تارتار» سرمربی تیم پارس جنوبی جم بازی را هجومی آغاز کردند و درهمان دقیقه چهار این دیدار خطا روی بازیکن این تیم سبب شد تا «رضا کرمانشاهی» داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد. «روح الله سیف اللهی» پشت ضربه ایستاد و به راحتی دروازه تیم پیکان را باز کرد.
پس از این گل تیم خودروساز به حملات خود افزود تا در دقایق 7 و 44 توسط «فراز امامعلی» به گل برسد و نیمه نخست را با برتری به رختکن برود.
در نیمه دوم حریف جنوبی حملات زیادی را بر روی دروازه شاگردان «حسین فرکی» سرمربی پیکان ترتیب داد تا در دقیقه 56 «محمد نوری» گل تساوی را به تور دروازه حریف بچسباند. اما این پایان کار نبود تا در نهایت در دقیقه 88 «عیسی آل کثیر» گل سوم و پیروزی بخش خودروسازان را به ثمر برساند.
با این پیروزی تیم پیکان با 31 امتیاز به رده هشتم جدول رده بندی صعود کند و تیم پارس جنوبی جم نیز با 29 امتیاز در مکان یازدهم قرار گرفت.
ورزشی**9029**1584
کد N2150684

وبگردی