آفتاب

بازخورد خوبی از مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر داشته‌ام

بازخورد خوبی از مخاطبان جشنواره جهانی فیلم فجر داشته‌ام

تهران - ایرنا - بازیگر فیلم «مهمانخانه ماه نو» با بیان اینکه این فیلم با استقبال خوب مخاطبان جشنواره جهانی مواجه شده است، به فیلم‌های خارجی خوبی که در این جشنواره دیده است، اشاره کرد.

لاله مرزبان بازیگر فیلم «مهمانخانه ماه نو» محصول مشترک ایران و ژاپن که در بخش «جلوه‌گاه شرق» سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارد به خبرنگار سینمایی ایرنا، گفت: جشنواره مدیریت خوبی داشت و از لحاظ نظم در برگزاری یکی از جشنواره‌های خوب داخلی است. فیلم‌های خارجی خوبی هم برای اکران در جشنواره انتخاب شده بود و مهمانان و فیلمسازان نام آشنایی از جهان در این جشنواره حضور داشتند. امیدوارم این نوع برگزاری ادامه‌دار باشد و در سال‌های آینده از لحاظ محتوا شاهد حضور فیلم‌های بهتری از سینمای جهان در این جشنواره باشیم.
وی درباره فیلم جدیدش که محصول مشترک ایران و ژاپن به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است گفت: «مهمانخانه ماه نو» اولین فیلم مشترک ژاپن و ایران است و از عوامل و بازیگران ایرانی و ژاپنی در این کاراستفاده شده است.
این بازیگر سینما افزود: «مهمانخانه ماه نو» یک فیلم آرام در ژانر خانوادگی است که به مشکلات بین یک مادر و دختر می‌پردازد. من نقش دختر خانواده و مهناز افشار نقش مادر را ایفا می‌کند. هر فیلمی چند سکانس اجتماعی دارد و این فیلم هم قطعا به موضوعات اجتماعی پرداخته است اما ژانر فیلم خانوادگی است و دغدغه یک مادر که دخترش را به سختی بزرگ کرده و اکنون به ذدلیل یک اشتباه نه چندان بزرگ با مشکلاتی مواجه شده، به نمایش گذاشته است.
مرزبان درباره حضور یکی از بازیگران نقش اصلی سریال پرخاطره «سال‌های دور از خانه» در این فیلم اظهار کرد: برای مخاطبان ایرانی بسیار جالب خواهد بود که بازیگر نقش اوشین در این فیلم ایفای نقش کرده است.
وی ادامه داد: اولین اکران فیلم «مهمانخانه ماه نو» در جشنواره جهانی فیلم فجر بود و من فیلم را برای اولین بار در این جشنواره روی پرده دیدم.
مرزبان در پایان با اشاره به اینکه امسال هنوز برای بازی در فیلمی به توافق نرسیده است گفت: در سال جدید تاکنون فقط برای ایفای نقش در یک تئاتر قرارداد بسته‌ام و هنوز برای بازی در فیلم هیچ صحبتی انجام نشده است.
سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از 18 تا 26 آوریل 2019 (29 فروردین تا 6 اردیبهشت 1398) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.
فراهنگ**9246**
کد N2150651

وبگردی