آفتاب

پارس جنوبی با قدرت به کار خود در لیگ برتر ادامه می دهد

پارس جنوبی با قدرت به کار خود در لیگ برتر ادامه می دهد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی جم گفت: تمام تلاش برای حل مشکلات مالی انجام گرفته تا تابازیکنان با تمام قدرت در چهار مسابقه پایانی لیگ برتر حضور پیدا کنند.

به گزارش ایرنا، بهرام رضاییان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: مشکلات مالی ما دیگر بر هیچ‌کس پوشیده‌ نیست ولی شرایط به سمت و سویی رفت که حاشیه‌هایی در تیم ایجاد شد.
وی بیان کرد: باشگاه از تصمیم تارتار به عنوان سرمربی تیم برای کنار گذاشتن چند بازیکن حمایت می کند.
رضاییان افزود: هر بازیکنی را که وی در اختیار باشگاه بگذارد باشگاه طبق مقررات با آنها برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: بازی‌های بعدی تیم در لیگ برتر خیلی مهم است چراکه سازمان لیگ، کمیته داوران ، همه بخش‌های فدراسیون و باشگاه‌های دیگر می‌خواهند نتیجه تلاش های یکساله‌ خود را در هفته های پایانی بگیرند و ما نباید با تحصن و اعتراض چند بازیکن همه چیز را زیر سوال ببریم.
رضاییان ادامه داد: در هفته‌های پایانی با تیم هایی از جمله تراکتورسازی و پرسپولیس بازی داریم و باید با تمام وجود در این 2 مسابقه به میدان برویم تا در نهایت برای قهرمانی حق به حقدار برسد.
وی افزود: همچنین پیکان و ذوب‌آهن هم برای کسب جایگاه مطلوب در لیگ تلاش می‌کنند که لازم است بهترین عملکرد را در چهار مسابقه آینده داشته باشیم.
رضاییان در ارتباط با وضعیت پرداختی های تیم پارس جنوبی به بازیکنان گفت: بازیکنان بطور قطع حقوق را دریافت می‌کنند و این موضوع دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.
وی تاکید کرد: بازیکنان نیز می‌توانند گواهی بدهند که سال گذشته 100 درصد پول را دریافت کردند که بدون شک امسال هم این اتفاق رخ می دهد.
رضاییان همچنین با تبریک صعود تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: امیدوارم از این پس هم شاهد اتفاق های خوب برای فوتبال بوشهر و همچنین قدرت‌نمایی دو تیم بوشهری حاضر در لیگ برتر باشیم.
پارس جنوبی جم اکنون با 29 امتیاز در رتبه نهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد.
7212/6045
کد N2150442

وبگردی