آفتاب

دایی: سایپا به دنبال کسب رتبه ششم جدول است

دایی: سایپا به دنبال کسب رتبه ششم جدول است

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به اهمیت بازی مقابل ماشین سازی تبریز در هفته بیست و هفتم گفت:به برتری در این بازی و کسب سه امتیاز آن برای قرارگرفتن در بین 6 تیم بالای جدول نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، علی دایی عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران افزود: در فوتبال حرفه ای همه چیز باید حرفه ای باشد داشتن مربی خوب به تنهایی کافی نیست بلکه باید باشگاه نیز متمول باشد تا بتواند بازیکنان بزرگ جذب کرده و دستمزد آنها را به موقع پرداخت کند.
وی به دوران مربیگری خود در تیم های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت بازیکنان با استعداد زیادی را به عرصه فوتبال کشور معرفی کرده ام و به نظرم این کار کمتر از قهرمانی نیست.
دایی در مورد تیم تراکتورسازی تبریز بیان کرد: همیشه آرزو داشتم که تیم هایی که در آذربایجان فعالیت دارند جزو قهرمانان کشور باشند که متاسفانه تا حالا چنین اتفاقی نیافتاده اما امیدوارم با ورود سرمایه گذار بخش خصوصی؛ این قهرمانی تحقق یابد.
وی با ابراز تاسف از شکست های اخیر تیم تراکتورسازی گفت: این تیم با شکست مقابل تیم های سپید رود رشت و پیکان در هفته های قبل، از کورس قهرمانی فاصله گرفت اما هنوز شانس قهرمانی دارد.
دایی در مورد بازیکنان غایب تیمش در بازی فردا مقابل ماشین سازان اظهار داشت: پنج بازیکنم که از ابتدای فصل مصدوم شدند و نمی توانند در کنار تیم باشند و صافی تنها بازیکن محروم تیم در بازی فرداست که در اختیار ندارم.
وی همچنین با انتقاد از رونق تهمت و شایعه در فضای مجازی افزود: متاسفانه فضای مجازی جایی برای خالی کردن عقده های عده ای شده و این امر در برخی مواقع تیم ها را به حاشیه می برد و جذابیت را از فوتبال می گیرد.
سرمربی تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه ما همیشه از اصل فوتبال دور بودیم و به دنبال حاشیه رفتیم، عنوان کرد: من فقط در مورد خودم و تیمم می توانم نظر دهم و اعلام می کنم که با تمام داشته هایم برای موفقیت تلاش کردم و به کسی اجازه نمی دهم من و تیمم را به کم کاری و تبانی متهم کند.
**سرمربی ماشین سازی: اشتباهات داوری کمر تیم‌ ها را شکسته است
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به اشتباهات مکرر و متوالی داوران در رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: اشتباهات داوری کمر تیم‌ها را شکسته است.
محمد رضا مهاجری با اشاره به بازی های تیمش در فصل جاری افزود: هیچوقت اهل توجیه نبوده و نیستم و اشتباهات و ضعف‌ هایم را قبول دارم ‌اما باید بگویم که اشتباهات داوری تیم ها را متوقف می کند.
وی با بیان اینکه در بازی هایی که داور با تجربه صوت می زند شاهد بازی عادلانه هستیم، گفت: تنها دیداری که مشکل داوری نداشت بازی با نفت مسجد سلیمان بود.
مهاجری با بیان اینکه در این فصل فراز و نشیب های زیادی را تجربه کردیم که انتظارش را نداشتیم افزود: با اینحال از نوع بازی شاگردانم راضی هستم.
سرمربی تیم سبز قباهای تبریز خاطر نشان کرد: ما هفته گذشته در شرایط برابری به استقلال باختیم و این شکست چیزی از ارزش ‌های ما کم نمی ‌کند و گواه این گفته، حمایت هواداران تیم ماشین سازی از این تیم است که حتی با کسب نتیجه شکست باز هم حمایت های خود را دریغ نمی کنند.
مهاجری درباره استراحت دادن به برخی از بازیکنان تیمش در بازی فردا، اضافه کرد: ترجیح دادیم که به بازیکنان جوان میدان بدهیم، که امیدواریم جواب دهد و انگیزه آنها را مضاعف کند.
وی در مورد بازی فردا اذعان کرد: تفکرات دایی را می‌ شناسم و رفاقت دیرینه‌ ای با او دارم و می ‌دانم که دایی با همه وجودش برد را فریاد می ‌زند، در واقع او به دنبال پیروزی است و این کارمان را سخت ‌تر می‌ کند، اما به نظرم بازی فردا از جدال با پرسپولیس، سپاهان و پدیده سخت ‌تر است و امیدوارم فردا پیروز شویم تا با خیال راحت ‌تری به کار ادامه بدهیم تا در پایان رقابت ها رتبه تک رقمی کسب کنیم.
بازی تیم های ماشین سازی و سایپا از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه از ساعت 16 در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می شود.
518/3077/9853
کد N2150052

وبگردی